WheelMan Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Wants vifte, eller tur til nordnorge? Both Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Sjokkerende. Det snakkes fremdeles om været her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg er heldig nok til å bo på loftet på et rekkehus. Taket er av typen skråtak, og vinduene vender rett mot dags/kveldssolen. Det finnes ikke en smule ventilasjon på dette rommet, så resultatet er følgende. Fra 12:00 til 24:00, er rommet alt for varmt til vanlig opphold. Fra 02:00 til 04:00 er det mørkt nok til å sove. Kjempekos. Mmmm. Nevnte jeg vannseng med oppvarmet vann? Jepp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er meget glad jeg ikke bor ¨på SiT. Husker jeg bodde med dama ifjor rundt denne tiden ifjord. Ay ay ay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 *rekker hånden forsiktig opp* Unnskyld meg, men hva/hvor er SiT? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 E nu fint vær her i nord-norge. E bare overskya idag. Men fint vær, bare at det er litt kaldt. Ellers har det vært sol og jævlig varmt i mange daga! Så veit dokker som ska hit te Nord-Norge det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ved hjelp av værvarselet hadde de også kunnet finne ut det. Nord-Norge strekker seg jo over et større geografisk området, så selv om det er pent vær i én del, betyr vel ikke det at det er fint over alt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Neinei.Men sa bare hvordan det er her. "NØDALARM" Undertegnede (Quakecry) kjeder seg noe inn i svarteste saltstraumen nå. What to do? Endret 28. juni 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Når begynte folket her å bli så opptatt av været forresten? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Så vell ei heit værdame og må lære seg så mye som mulig om været! Så de kan prøve seg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Neinei.Men sa bare hvordan det er her. "NØDALARM" Undertegnede (Quakecry) kjeder seg noe inn i svarteste saltstraumen nå. What to do? Touch yourself. Noen som gidder å motivere meg til å fikse vaskemaskina og rydde litt på rommet og i stua? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Neinei.Men sa bare hvordan det er her. "NØDALARM" Undertegnede (Quakecry) kjeder seg noe inn i svarteste saltstraumen nå. What to do? Touch yourself. Noen som gidder å motivere meg til å fikse vaskemaskina og rydde litt på rommet og i stua? Rydd, så kommer jeg på besøk med en gang du har ferie! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Noen som gidder å motivere meg til å fikse vaskemaskina og rydde litt på rommet og i stua? Akkurat det å motivere andre er jeg jævlig dårlig på....spesielt når det gjelder ting som suger såpass hardt som det du nevner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Noen som gidder å motivere meg til å fikse vaskemaskina og rydde litt på rommet og i stua? Du blir særdeles tilfredsstilt over å bli ferdig med noe som har hengt over deg lenge, samt at du ikke har noe mer som må gjøres etterpå. Dessuten blir det jo så mye koseligere å komme inn på bådet rommet og stua når de er ryddet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Rydd, så kommer jeg på besøk med en gang du har ferie! Oh gawd, du har byttet navn! Awesome! DANG! =D Jess, bare å komme det, har fri fra onsdag og ut uka! Noen som gidder å motivere meg til å fikse vaskemaskina og rydde litt på rommet og i stua? Akkurat det å motivere andre er jeg jævlig dårlig på....spesielt når det gjelder ting som suger såpass hardt som det du nevner KA-ZING, nå strapper jeg på meg et ekstra sett baller, og bare begynner. Selv om det suger. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Så vell ei heit værdame og må lære seg så mye som mulig om været! Så de kan prøve seg. En ting, kan du slutte å skrive halvveis på dialekt? En annen ting, bor du i Saltstraumen? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Motivasjon til å rydde ned resten av leiligheten? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Oh gawd, du har byttet navn! Awesome! DANG! =D Jess, bare å komme det, har fri fra onsdag og ut uka! Jeg ER awesome! Kanskje jeg tar meg en tur på onsdag da Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Syns du det var godt, underpants?få en kald og våt flaske opp i lille stumpen din :!: Hadde den enda vært våt så hadde det ikke gjort så vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg