Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er heldig nok til å bo på loftet på et rekkehus.

 

Taket er av typen skråtak, og vinduene vender rett mot dags/kveldssolen. Det finnes ikke en smule ventilasjon på dette rommet, så resultatet er følgende.

 

Fra 12:00 til 24:00, er rommet alt for varmt til vanlig opphold.

Fra 02:00 til 04:00 er det mørkt nok til å sove.

 

Kjempekos. Mmmm. Nevnte jeg vannseng med oppvarmet vann? Jepp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ved hjelp av værvarselet hadde de også kunnet finne ut det. Nord-Norge strekker seg jo over et større geografisk området, så selv om det er pent vær i én del, betyr vel ikke det at det er fint over alt ;)

Lenke til kommentar
Neinei.Men sa bare hvordan det er her.

 

"NØDALARM"

Undertegnede (Quakecry) kjeder seg noe inn i svarteste saltstraumen nå. What to do?

Touch yourself.

 

Noen som gidder å motivere meg til å fikse vaskemaskina og rydde litt på rommet og i stua? :)

Lenke til kommentar
Neinei.Men sa bare hvordan det er her.

 

"NØDALARM"

Undertegnede (Quakecry) kjeder seg noe inn i svarteste saltstraumen nå. What to do?

Touch yourself.

 

Noen som gidder å motivere meg til å fikse vaskemaskina og rydde litt på rommet og i stua? :)

 

Rydd, så kommer jeg på besøk med en gang du har ferie! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Noen som gidder å motivere meg til å fikse vaskemaskina og rydde litt på rommet og i stua? :)

 

Du blir særdeles tilfredsstilt over å bli ferdig med noe som har hengt over deg lenge, samt at du ikke har noe mer som må gjøres etterpå. Dessuten blir det jo så mye koseligere å komme inn på bådet rommet og stua når de er ryddet.

Lenke til kommentar
Rydd, så kommer jeg på besøk med en gang du har ferie! :D

Oh gawd, du har byttet navn! Awesome! DANG! =D

 

Jess, bare å komme det, har fri fra onsdag og ut uka!

 

Noen som gidder å motivere meg til å fikse vaskemaskina og rydde litt på rommet og i stua? :)

Akkurat det å motivere andre er jeg jævlig dårlig på....spesielt når det gjelder ting som suger såpass hardt som det du nevner :whistle:

KA-ZING, nå strapper jeg på meg et ekstra sett baller, og bare begynner. Selv om det suger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...