Fløyelsbøtte Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 toth: Er det mulig at folk er så idiotiske? Håper du får de bak lås og slå. Ihvertfall en bot! Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ringte purken med en gang og ga dem skilt og signalement av sykkelen de stakk på, forhåpentligvis fikk de stoppet dem iløpet av natta ja! Råttent gjort, særlig mot R-sykler som i fleste tilfeller bare har ansvarsforsikring. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Var det en norsk-registrert motorsykkel som tjuvene var på? Endret 28. juni 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Jeg gleder meg til å jogge hver morgen og hoppe rett i innsjøen etterpå. Jeg tenker det blir herlig så lenge jeg ikke blir plaget av snørrungene i familien. Høres digg ut:D Stå opp til god ren luft, løpe seg en tur og hoppe rett i sjøen Høres rett og slett DIGG ut:) Toth: Sånt er noe dritt, frekke faenskap:S Endret 28. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hater den jævla kirkeklokka som absolutt må ringe på søndagsmorgenen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Var det en norsk-registrert motorsykkel som tjuvene var på? Jepp, antar det. Jeg kunne bare se sifrene, men iom at det var 4 av dem på linje to av et standard hvitt skilt kan jeg ikke tro annet enn at den var norsk. En veicrosser av noe slag, husquarna eller KTM kanskje. Rød og hvit så det ut til. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Lite liv her i dag eller? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Haha.. Flere som har prøvd dette spillet før? Minecraft. Satt til klokka 6 idag tilig med dette! haha Endret 28. juni 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Lite liv her i dag eller? Jeg har ikke vært særlig på maskina siden torsdagen egentlig.. Til tross for at jeg er på lan. Har egentlig bare tilbrakt tiden i en sofa, med Star-Trek på TVen og kald øl i hånda. Digg helg.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Våkna nå og tusslet rundt i huset å lette etter min familie, men neida! Helt til jeg finner en lapp. "Hei snuppa. Vi dro på stranda uten deg HAHA! kos fra mamma" O.o WFt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg hadde et stygt fall på sykkeln i går .... Jeg tok manuall og så når jeg faen ikke bremsa ... Har sår på 4cm i diameter nu på knee.... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Våkna nå og tusslet rundt i huset å lette etter min familie, men neida! Helt til jeg finner en lapp. "Hei snuppa. Vi dro på stranda uten deg HAHA! kos fra mamma" O.o WFt? sto det faktisk "HA HA!"? sånn da har jeg malt ferdig sykkelboden. blir jo litt penger av slikt også, as it turns out. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg har flytta 3/4 av hele leiligheten til den nye leiligheten idag. småpirk og stor møbler som er igjen Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Våkna nå og tusslet rundt i huset å lette etter min familie, men neida! Helt til jeg finner en lapp. "Hei snuppa. Vi dro på stranda uten deg HAHA! kos fra mamma" O.o WFt? sto det faktisk "HA HA!"? sånn da har jeg malt ferdig sykkelboden. blir jo litt penger av slikt også, as it turns out. ja sto med storebokstaver "HA HA!" O.o Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Haha.. Flere som har prøvd dette spillet før? Minecraft.Satt til klokka 6 idag tilig med dette! haha Prøvde det nå.. kinda intriguing, men fant ikke noe poeng? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Haha.. Flere som har prøvd dette spillet før? Minecraft.Satt til klokka 6 idag tilig med dette! haha Prøvde det nå.. kinda intriguing, men fant ikke noe poeng? Er ikke noe poeng da. Tingen med spillet er at du kan bygge hva faen du vil. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 lol, what fuck the leiks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg