Jann - Ove Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hahaha. :lol: :lol: Mamma + flytende superlim + sammenlimte fingre midt under kakepynting Altså, det skal jo ikke være nødvendig å advare voksne folk om at superlim faktisk limer ihop ting? Mikkel: du bor vel ikke tilfeldigvis i nærheten av Ongdalsveien? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg bare lurer, er det fysisk mulig å få en "sixpack" i løpet av 6 dager? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Dere må se denne http://www.kossan.se/roliga-filmer/wow_jocke.htm Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Nopros: må til rett muskelgrunnlag + måneder med redusering av fettprosent. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ok, Jann-Ove Steffen er pr0 ass Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Nopros: jeg vil jo laste opp min egen sang, SELV!!! FUUU Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg bare lurer, er det fysisk mulig å få en "sixpack" i løpet av 6 dager? Om du begynner fra scratch? Selvsagt ikke. Uansett hvilken muskel vi snakker om, kan du trene den så besatt du bare vil, 6 dager vil ikke gi annet enn helt marginal synlig forskjell. Ah, tilbake etter en FANTASTISK dag på sjøen! dro ut 11, og har ikke hatt annet enn shorts på frem til kl 23, og det til tross for at vi var på den aller ytterste øya, helt uti havgapet, danmark neste. Jeg ser ut som en kokt hummer(smøring er for pyser). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Jeg bare lurer, er det fysisk mulig å få en "sixpack" i løpet av 6 dager? Nei, og det er ikke sikkert du får det engang;) Jeg gikk totalt inn for og få det, og jeg får bare en dønn hard mage. Toth: Flott og høre du har hatt en fin dag:D Hmm, kanskje jeg skal ta deg med ut på date en dag Endret 27. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg gjorde også det. Fikk en dønn hard mage, så tok den sixpack form etterhvert. Ikke på 6 dager da. Men den er heller borte nå, selvom magen er hard. Må trene mer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) jeg drev på i 1år;) Og jeg vil påstå det og trene er 1 av 3 ting jeg er god i:P Det finnes de som ikke får ren sixpack pga. et eller annet som jeg ikke husker navnet på:S Men jeg bryr meg ikke om det, jeg liker bedre og være 55cm rundt biceps enn sixpack for min sin del. Hadde 53 når ryggen gikk, så målet mitt er 55 denne gangen Viktigste er og føle seg bra, sixpack har ikke en døtt og si egentlig..sier ingenting om du er i form eller ikke:) Har møtt folk som ikke trener i det hele tatt som har den berømte six-packen. Endret 27. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Jeg gjorde også det. Fikk en dønn hard mage, så tok den sixpack form etterhvert. Ikke på 6 dager da. Men den er heller borte nå, selvom magen er hard. Må trene mer. Håper den kommer etterhvert:D Edit:stygge dobbelpost..beklager Endret 27. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Toth: Flott og høre du har hatt en fin dag:DHmm, kanskje jeg skal ta deg med ut på date en dag Håper jeg kan si i lige måde! Sørlandssommer er virkelig noe for seg selv! Hehey! Aldri sagt nei til biff og øl. Vi kan ta med Aids og gjøre det ekstra interessant Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) hadde vært hyggelig:) bah, skulle egentlig møte henne før hun dro, men klarte jeg det..NEI Hun er en av de få jeg får dårlig samvittighet ovenfor når det gjelder sånt. Så får gjøre det godt igjen når hun kommer hjem på en eller annen måte Det hadde vel du likt...så dere 2 kunne :!: av meg Endret 27. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Amanita Muscaria: 53cm rundt biceps er ekstremt imponerende syns jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) ja, ikke nå lengre:( Vil ta med at jeg er 2 meter høy og er ikke laget for og være tynn:P Men takk for tilbakemeldingen:) Vil også si jeg var ekstrem da, trening var ALT. er vel og merke 42 nå, men må få strammet det opp så jeg sier igjen. Jeg gleder meg som en unge!! Endret 27. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 God dag mine venner. Jeg kom nettopp inn, denne flotte sommernatten. Sitter med en god cider i min hånd og slurper mens jeg nyter ferien Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 hadde vært hyggelig:)bah, skulle egentlig møte henne før hun dro, men klarte jeg det..NEI Hun er en av de få jeg får dårlig samvittighet ovenfor når det gjelder sånt. Så får gjøre det godt igjen når hun kommer hjem på en eller annen måte Det hadde vel du likt...så dere 2 kunne :!: av meg Høres fornuftig ut! Haha, skulle vi le av deg sier du? Blir vel nesten motsatt, når jeg ikke har truffet noen av dere fra før, samt er en strait og uerfaren jævel når det kommer til bodymods og substanser Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 God kveld kjære Cypheron. Over 18 ennå? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 God kveld kjære Cypheron. Over 18 ennå? Om jeg er over atten år? Er nok ikke det Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 God kveld kjære Cypheron. Over 18 ennå? Om jeg er over atten år? Er nok ikke det Din alder vil for alltid være et mysterium gjemt av gudene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg