Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slitasje rett og slett, trente 10 ganger i uka.

Trente en muskel hver dag og 2-3 dager trente jeg kampsport på kvelden i tilegg.

Så jeg var bare uheldig rett og slett, var ikke feil trening eller noe...bare fordømt slitasje:S

Men begynner forsiktig igjen i slutten av Juli, ferdig med de turene man skal på osv.

Litt surt, jeg lå på 42-45kg hantlene på biceps..3x8 serier.

Må begynne langt nede nå, menmen..jeg kommer ditt igjen.

 

Er ikke ment som skryt, jeg jobbet ræva av meg for og komme ditt jeg var før det skjedde. Gikk og trente samme søren hvilken form jeg var i omtrent og fikk utbytte av det.

Men noe måtte skje:P

Bytte ut dopen med trening rett og slett for og være helt ærlig.

Husker første måneden jeg ikke trente etter det med ryggen, som sonja sier " Du var et helvette og bo sammen med da"

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke om hva jeg tar, iforhold til andre.

Er bare surt og havne i startgropa igjen, forskjellen er at jeg har grunnmuren som jeg ikke hadde når ejg startet da så økningen kommer fortere når jeg begynner nå.

Det viktigste jeg må huske på er og ta det rolig.

Jeg er typisk skrapløfter, elsker og hive på og ta i så det gjør vondt.

Det må jeg unngå;)

 

Ikke gi opp når du får en dødperiode, altså at du ikke kjenner noe økning ( en av de største grunnene til at folk begynner med bol )

Det du gjør er og skifte programmet ditt og prøver noe helt nytt i en periode..så går du tilbake til det gamle;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Huff, trening ja.

 

Burde begynne igjen, men trening uten økning i matinntaket blir bare krøll.

 

Vurderer å begynne med proteinpulver, orker ikke pimpe 1-2l melk og spise 2-4 måltider med peanutsmør hver dag igjen.

 

Men samtidig, har allerede to doser pulver om dagen; Kosttilskudd med diverse frukt og grønssaksfiber+ekstrakter, vitaminer og sporstoffer + mineraltillskudd på kvelden. 4 doser pulver om dagen ville blitt litt stress.

 

Støv og pollen er egentlig litt kjipt, inneklimaet i treningsrommet er helt uutholdelig for min del om sommeren.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
Vær hilset, ærede forumfolk! ;)

 

I dag har jeg hatt så lite å gjøre at jeg og noen kompiser tok alle 1-kroningene vi hadde i huset og vekslet de til 10-kroninger på den lokale brusautomaten. Topp den dere!

Hmm, vanskelig å toppe den hmm. :hmm: Jo! Da kameraten min og jeg spikret hull i telefonen til hans mor fordi vi ikke hadde noe å gjøre, det topper den lett! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...