WheelMan Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det går faktisk ann og stille på EQ Høres fortsatt grøt ut Pioneer!Focal! Dvs, en blanding av Pioneer og Focal. Pioneer headunit, og focal høyttalere - og en blanding av forsterkere Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Klarer meg med Creative-høytalerne mine jeg ... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Denon monoblokker og Audiovector-fronter Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Høres fortsatt grøt ut Da er du for noob til å stille inn settings <3 Denon monoblokker og Audiovector-fronter monoblokker er elsk <3 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Er ikke settings det går på, det er høyttalernes konstruksjon og byggemåte. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Denon monoblokker og Audiovector-fronter monoblokker er elsk <3 Jess. Vurderer på laaang sikt å bytte det inn mot noe klasse a-effektforsterkeri. Frister litt med Plinus f.eks. Eller muligens noe litt mer rørete Skal rørifisere DAC-en min over sommeren og, selv om det antagelig blir et failprosjekt Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Er ikke settings det går på, det er høyttalernes konstruksjon og byggemåte. Har 3 kompiser med klipch som innrømmer mitt oppsett er bedre, virker som det er blitt hype å hate cw. Og jo, du kan endre lyden drastisk med settings vennen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det er jeg fult klar over, men det hjelper ikke når det bl.a. er gjenklang i kassene. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Det er jeg fult klar over, men det hjelper ikke når det bl.a. er gjenklang i kassene. Ånei, må LØPE til bussen bai bai diskusjon! Endret 27. juni 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 CV var kult når du var 14-15 år og spilte Prodigy mens man spilte streetbasket i bar overkropp....det var livet det " drømme seg vekk " Forbanna alderdom!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg har logitech G51 og er fornøyd nok Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Noen som vet hvordan jeg skal bli rak i ryggen ?? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Tren korsryggen? Jeg starta med det. Aldri hatt det bedre Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Viktigste du gjør er og gå med rak rygg, fakta f... Så i tilegg tren mage og rygg, generelt trening for ryggen beinere:) Skal ALDRI trene bare en muskel, risikerer visse vonde ting da;) Foreks. de som bare tar sit-ups kommer til og få vondt i ryggen. Man må balansere det. Endret 27. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Holder ikke, hadde samme problem selv pga. høyden min og først når jeg begynte og trene fikk jeg rak rygg. Ofte er det musklene som ikke er sterke nok rett og slett, få opp nivået med muskler i kroppen og du skal se du får en rygg du er stolt over. Endret 27. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hvordan trener man ryggen ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det er sykt mye du kan gjøre, gå inn på iform.no;) Men et studio er ikke dumt hvis du er klar for noe sånt:) Jeg begynner på igjen nå med vekter etter 3år med pause pga. jeg knakk ryggen, gleder meg som en unge til og få løfte vekter igjen:D Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Uhm... Privat? Skal vi se. Om du legger deg på en ben flate og løfter opp overkroppen med ryggen mens noen holder deg nede ved beina gjør det susen. Samme effekt som på studio. Legg deg på ett bord med overkroppen uttafor kanten og gjør som amanita sa: Rett deg opp i ryggen generelt. Gå rak det hjelper som faen! EDIT: Turbo les dette : http://www.trening.no/nyhet.php?id=1099 Endret 27. juni 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Regner med at alle husker "eldretrim" på Nrk, de øvelsene er GENIALE på ryggen;) JEg måtte bare trene slik etter jeg knakk ryggen, og det funker. Det positive med studio er etterhvert blir man kjent med folk der og du ser fremgang osv. og lettere og holde oppe motivasjonen. Noe som ikke er så lett hjemme. spess. hvis man føler et program foreks.. Og husk en treningsøkt varer ikke lenge 45-60 minutter. Men da har man bare 30-sek.-1min. pause mellom øktene. Endret 27. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg