WheelMan Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Mmmm bordvifte og iskald urge Better:Urge + godt glass + vodka + is + kald naturlig bris i vinduet. Vær så snill å kutt ned på quotingen. Det er ikke særlig morsomt å scrolle en 145,2 meter lang sideIkke vår skyld at du har evig innlegg per side, da Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 FAEN! ENDA en gang har jeg sølt en boks pils pga bass *slå huet i veggen* Argh, får tørke opp Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 FAEN! ENDA en gang har jeg sølt en boks pils pga bass *slå huet i veggen* Skru ned litt da, lol. Ramlende glass på kjøkkenet plaget meg også en stund, det løste jeg med teip. Så begynte ting å falle i hyllene her, da måtte jeg rett og slett skru ned - for så mye teip har jeg ikke Hva hører du på, btw? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 En ting jeg lurer VELDIG på, hvorfor i !#"¤%!%!"% sender TV2 en reprise fra gårsdagens nyhetssending fra CBSnews ang. Michael Jackson istedenfor The Mexican? Igjen, hva i !#¤¤&!#&?! Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hva hører du på, btw? Alt mulig men techno nå, prøv Liil mark dj lm - dont fuck with this dj Da detter alt overalt.. fulle 1,5 litere hopper rundt som fan Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 FAEN! ENDA en gang har jeg sølt en boks pils pga bass *slå huet i veggen* Argh, får tørke opp Tok et glass vann i fjor på den måten, ikke veldig gøy =P BigBlackUndy: Du kjører vel CV eller noe sånt? Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Tok et glass vann i fjor på den måten, ikke veldig gøy =P BigBlackUndy: Du kjører vel CV eller noe sånt? Haha, yeah, en 1000 watt strømforsyning med alle kanalene kobla sammen til en og inntil en 3200 watts bilforsterker, og 2 stk CW 12 tommere med delefilter på 50hz(som funker best, mest rumling i mitt miljø(stiller via pc, alt.) Kan koble på en bilsubb også, da blir det for heftig så ser ikke vitsen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Men var en del fine chicks da. Mens flekker og? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Da er våre audiofile preferanser mer eller mindre så langt fra hverandre som mulig! Men sikkert gøy med så mye bass Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Da er våre audiofile preferanser mer eller mindre så langt fra hverandre som mulig! Men sikkert gøy med så mye bass Tja, får jævlig bra lyd bare jeg slår av bassboost fra 12 db til 0 og cutoff freq til 50, som vanlig, hey, cw med mellomtone har jo digg lyd, har hørt på klipch etc, men digger cw lyden best Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Det er ikke lov å nevne Cerwin Vega og "audiofil" i samme setning. CV er masse bass og ræva lyd. Endret 27. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Men var en del fine chicks da. Mens flekker og? Ja, så jævlig jeg lo når ho dama mensa på buksa hans! :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Alt mulig men techno nå, prøv Liil mark dj lm - dont fuck with this dj Au Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det er ikke lov å nevne Cerwin Vega og "audiofil" i samme setning. CV er masse bass og ræva lyd. Din mening om det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Da er det bare å kjøre vei, plukke opp en pizza og sette seg ned med Dexter og Hansa Fatøl Tuddelu peeps. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det er ikke lov å nevne Cerwin Vega og "audiofil" i samme setning. CV er masse bass og ræva lyd. Alles mening untatt meg om det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det er ikke lov å nevne Cerwin Vega og "audiofil" i samme setning. CV er masse bass og ræva lyd. Quoted For Truth Uff, kommer til å få bittelitt arv tidlig i høst.. Håper jeg klarer å holde meg unna nytt lydutstyr. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det går faktisk ann og stille på EQ Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det går faktisk ann og stille på EQ Må legge til, cw høytalere uten mellomtone suger uansett, det er sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg