Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg HATER flash

*fixed*

 

edit: Nei, fikser middag! Baconostepølser i lompe. Så slenger man på den nyeste plateervervelsen, Pink Floyd - Wish You Were Here, på platespilleren. Fikk den for 40,- på et bruktmarked :wee:

Endret av clvn
Lenke til kommentar
fitta te mor di jeg svetter i hjæl

Jeg bor i kjeller, yay for det! Og "samboeren" min har flytta inn, så nå har vi to kjøleskap! Et til drikke, og et til mat =D

nå fikk jeg litt lysst å slo deg litt:P

jeg bor i en... bod? :p og den er drit varm og sola har hora på rommet mitt i hele dag. jeg dør!

Lenke til kommentar
fitta te mor di jeg svetter i hjæl

Jeg bor i kjeller, yay for det! Og "samboeren" min har flytta inn, så nå har vi to kjøleskap! Et til drikke, og et til mat =D

nå fikk jeg litt lysst å slo deg litt:P

jeg bor i en... bod? :p og den er drit varm og sola har hora på rommet mitt i hele dag. jeg dør!

Den nye leiligheta mi er i en kjeller hvor den kun har åsyn av sola fra klokka 5 på ettermiddagen :love:. Ellers ligger den KUN i skygge hele dagen så der er det god temp :woot:

Lenke til kommentar
fitta te mor di jeg svetter i hjæl

Jeg bor i kjeller, yay for det! Og "samboeren" min har flytta inn, så nå har vi to kjøleskap! Et til drikke, og et til mat =D

nå fikk jeg litt lysst å slo deg litt:P

jeg bor i en... bod? :p og den er drit varm og sola har hora på rommet mitt i hele dag. jeg dør!

Den nye leiligheta mi er i en kjeller hvor den kun har åsyn av sola fra klokka 5 på ettermiddagen :love:. Ellers ligger den KUN i skygge hele dagen så der er det god temp :woot:

gni det inn! kom igjen! gni litt til nå:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...