Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er mange som ikke burde ha lappen..

Søstra til en kompis til meg tok teorien til bil 6 ganger. Helt utrolig at hun i det hele tatt får lov til å ta den så mange ganger.

If at first you don't succeed, then try and try again.

and again..

and again..

and again..

and again..

and again..

:tease:

Lenke til kommentar

Jaaa, depresjoner er du virkelig alene om. Jeg har ikke tid til å bli deprimert. Søndager sysselsetter jeg meg selv for å unngå å tenke for mye.

Bor i byen altså?

Ta en parasett, hvil øynene.

Har neppe noe med luften å gjøre, jeg har ingen plane rom å poppe piller i kveld, jeg skal faktisk klare å jobbe. Har drukket nærmere 2 liter vann siden hodepinen begynte.

Lenke til kommentar
Jaaa, depresjoner er du virkelig alene om. Jeg har ikke tid til å bli deprimert. Søndager sysselsetter jeg meg selv for å unngå å tenke for mye.

Jeg vet det, sysselsetter meg selv jeg og. Ikke for å syte eller noe, men jeg er tom for arbeid... eller rettere sagt jeg gidder ikke mer...

Finn noe GØY å gjøre. Ingenting du MÅ.
Lenke til kommentar
Hvis du mener det som står i teoriboka er piss så burde du virkelig revurdere å ta lappen imo.

Jeg sa ikke at alt er bare tull, men det står en del unødvendig informasjon der, og mange små detaljer som jeg egentlig ikke klarer å se nytten av.

Hvor lang tid har man på seg når man er i grillen (teoriprøven)? 45 min?

Lenke til kommentar
Hvis du mener det som står i teoriboka er piss så burde du virkelig revurdere å ta lappen imo.

Jeg sa ikke at alt er bare tull, men det står en del unødvendig informasjon der, og mange små detaljer som jeg egentlig ikke klarer å se nytten av.

Hvor lang tid har man på seg når man er i grillen (teoriprøven)? 45 min?

http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=Page...bSideInnholdMal

90 min så vidt jeg kan se

You descide! :D
Ta fram høveln og skall deg ^_^
Lenke til kommentar

Problemet er at det er så slitt i tuppene og det har spredd seg oppover ett stykke. Har vært slapp med klipping selv om svigermor og typen er frisører og jeg er der heletiden.. Må få klipt det ca 5 cm og vil ha en "form" på det, hvis du skjønner. Nå er det bare der liksom. Ender alltid opp i hestehale.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...