Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Jeg hadde mista den slik at den var borte :p

 

Men fant den :)

 

Under ræva min bokstaveligtalt lå den... :p

Eh ...

 

Du satt foran PC-en, så deg rundt etter mobiltelefonen din, og da du ikke fant den umiddelbart bestemte du deg for banna og klage til oss om det, fremfor å reise deg for å lete?

 

Jeg hadde jo allerede reist meg og let ...

 

Og når jeg kommer inn så ser jeg at dean ligger der jeg satt. :) (Er i campingvogn)

Lenke til kommentar

i dag ringte en drit irriterende svensk mann fra netcom igjen! dette er sånn ca 20.gangen han har ringt å spurt om jeg er med mamma. å han sier aldri hva det gjelder. jeg blir drit sinna. Tror det er noe med min tlf som aldri kommer, men han gidder ikke si noe når jeg spørr. HAT over tlfselgere som ikke sier hva de vil!

Lenke til kommentar
i dag ringte en drit irriterende svensk mann fra netcom igjen! dette er sånn ca 20.gangen han har ringt å spurt om jeg er med mamma. å han sier aldri hva det gjelder. jeg blir drit sinna. Tror det er noe med min tlf som aldri kommer, men han gidder ikke si noe når jeg spørr. HAT over tlfselgere som ikke sier hva de vil!

Si pent og hyggelig at du ikke bor sammen med moren din og at du hadde satt pris på om han hadde slutta og ringe deg? Problem solved, har opplevd returnerende telefoneselgere, men bare vært hyggelig så har de ikke ringt igjen, er du nasty mot de derimot :p

Lenke til kommentar
i dag ringte en drit irriterende svensk mann fra netcom igjen! dette er sånn ca 20.gangen han har ringt å spurt om jeg er med mamma. å han sier aldri hva det gjelder. jeg blir drit sinna. Tror det er noe med min tlf som aldri kommer, men han gidder ikke si noe når jeg spørr. HAT over tlfselgere som ikke sier hva de vil!

Si pent og hyggelig at du ikke bor sammen med moren din og at du hadde satt pris på om han hadde slutta og ringe deg? Problem solved, har opplevd returnerende telefoneselgere, men bare vært hyggelig så har de ikke ringt igjen, er du nasty mot de derimot :p

har sakt det til han, men han ringer meg igjen og igjen. Han er ganske hyggelig å snakke med egentlig, men er bare litt irriterende når han ikke sier hva det gjelder.

Synes ofte tlfselgere er kos faktisk:P

Lenke til kommentar

Jeg er happy idag:D Har plukka med meg en del fra tilbudshylla til gamestop. Der var det masse billig. Fikk meg blant annet en ganske bra musematte til 48 kr. Age of Conan strategy guide til 7 kr. Star Wars the force unleashed + bobble-head til 58 KR. Ca. Jeg har derimot tenkt å ikke bruke strategy guide boka selv. Skal nok lage en konkurranse her der vinneren får strategy guide boka + en ubrukt age of conan cd-key. Vinneren må isåfåfall få installert spillet på en eller annen måte. Tror en kan få spillet gjennom og bruke trial først. Så laster en det ned gratis.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
Hva som er så bra med Spotify ??

Gratis hvis man orker litt reklame innimellom og man får da tilgang til et enormt bibliotek med musikk man kan streame, lage egne spillelister etc.

Man kan enkelt dele spillelister også. De har også lagt på plass et veldig primitivt anbefalingssystem, men det er nå noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...