Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Apropo... Kanskje jeg får stikke inn på rommet og vekke snuppa som ligger der Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg har virkelig sansen for både rumper og pupper egentlig. Men en ordentlig rumpe er viktigere en store pupper. Helt enig, pupper skal være slik at de får plass til en i vær hånd og rompa skal være fast og god. Grunnen til at jeg liker på pupper og rompe er: Når du ser dama forran så ser du puppene, ser du bakfra så får du se rompa, fra siden så er detr BONUS...litt av begge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Jeg mener ikke store pupper. Faste B-cup som peker litt oppover kanskje. Det er pupper. Eller C som ikke henger enda.Agreed. Svære løse hengepupper er ikke min greie for å si det sånn Endret 27. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jesus kristus, til helvete med den som oppfant elektriske gressklippere. Det er et herk. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jesus kristus, til helvete med den som oppfant elektriske gressklippere. Det er et herk. Kutta over ledningen nå? Men ja, jeg foretrekker bensindrevne... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Pøh, det er da bedre å trille en slik rundt enn å skyve en gammeldags rulleklipper som ikke har motor eller strøm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 God Morgen Bestefar vekte meg klokka 12 i dag .... Hva skjer ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg sitter og irriterer meg grønn over at en eller anna nabo spiller maria mena og annen sommermøkkamusikk og jeg ikke kan lukke vinduet pga varmen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Pøh, det er da bedre å trille en slik rundt enn å skyve en gammeldags rulleklipper som ikke har motor eller strøm? Du aner ikke hvor stress det er med å hele tiden måtte tenke på en ledning. Hvor enn du snur deg, så må du flytte ledningen for å ikke kjøre over den. Og hvis du skal klippe den andre siden av plenen, så må du selvfølgelig flytte hele ledningen rundt omkring alle hindringene som står i veien. Det er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Tror du trenger samme terapien som han her (spol til 2:00) Se filmen hos Youtube Endret 27. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Da trenger vell jeg og hjelp Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg sitter og irriterer meg grønn over at en eller anna nabo spiller maria mena og annen sommermøkkamusikk og jeg ikke kan lukke vinduet pga varmen. Da gjør du som meg, kjøper bra nok anlegg til å spille fletta av naboene ^^ Pøh, det er da bedre å trille en slik rundt enn å skyve en gammeldags rulleklipper som ikke har motor eller strøm? Du aner ikke hvor stress det er med å hele tiden måtte tenke på en ledning. Hvor enn du snur deg, så må du flytte ledningen for å ikke kjøre over den. Og hvis du skal klippe den andre siden av plenen, så må du selvfølgelig flytte hele ledningen rundt omkring alle hindringene som står i veien. Det er utrolig irriterende. Tja, ikke kjøp elektrisk gressklipper, da. Problem solved. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Mistenker at det hadde blitt kjøpt bensindrevet dersom pengene hadde vært der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 FAEN ! Mista mobilen..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 På gulvet? In that case er det ikke noen fare. Mobiler tåler som oftest en liten støyt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Har ikke tall på hvor mange ganger min(e) har gått i gulvet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg hadde mista den slik at den var borte Men fant den Under ræva min bokstaveligtalt lå den... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg hadde mista den slik at den var borte Men fant den Under ræva min bokstaveligtalt lå den... Mye rart å finne under store rumper.... Jeg er så ekstremt ladd for neste uke! Ikke fotballtrening, og det er meldt 30 varmegrader her! Fastland ftw! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg hadde mista den slik at den var borte Men fant den Under ræva min bokstaveligtalt lå den... Eh ... Du satt foran PC-en, så deg rundt etter mobiltelefonen din, og da du ikke fant den umiddelbart bestemte du deg for banna og klage til oss om det, fremfor å reise deg for å lete? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg