Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har virkelig sansen for både rumper og pupper egentlig. Men en ordentlig rumpe er viktigere en store pupper.

 

Helt enig, pupper skal være slik at de får plass til en i vær hånd og rompa skal være fast og god.

Grunnen til at jeg liker på pupper og rompe er: Når du ser dama forran så ser du puppene, ser du bakfra så får du se rompa, fra siden så er detr BONUS...litt av begge :thumbup:

Lenke til kommentar
Pøh, det er da bedre å trille en slik rundt enn å skyve en gammeldags rulleklipper som ikke har motor eller strøm?

Du aner ikke hvor stress det er med å hele tiden måtte tenke på en ledning. Hvor enn du snur deg, så må du flytte ledningen for å ikke kjøre over den. Og hvis du skal klippe den andre siden av plenen, så må du selvfølgelig flytte hele ledningen rundt omkring alle hindringene som står i veien. Det er utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Jeg sitter og irriterer meg grønn over at en eller anna nabo spiller maria mena og annen sommermøkkamusikk og jeg ikke kan lukke vinduet pga varmen.

Da gjør du som meg, kjøper bra nok anlegg til å spille fletta av naboene ^^

 

Pøh, det er da bedre å trille en slik rundt enn å skyve en gammeldags rulleklipper som ikke har motor eller strøm?

Du aner ikke hvor stress det er med å hele tiden måtte tenke på en ledning. Hvor enn du snur deg, så må du flytte ledningen for å ikke kjøre over den. Og hvis du skal klippe den andre siden av plenen, så må du selvfølgelig flytte hele ledningen rundt omkring alle hindringene som står i veien. Det er utrolig irriterende.

Tja, ikke kjøp elektrisk gressklipper, da. Problem solved.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...