Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 En del innlegg gir mening faktisk. La meg demonstrere ved hjelp av en av mine favorittvitser: Hvorfor fikk ikke Adolf Hitler lappen på bil? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han var for hard på gassen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 :!: Den var jo dritbra da Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 blir fort mørkt og altfor fort bråk :!: Alt for sant, ble nesten knife-fight mellom meg og en polakk her i blokka for 10 min siden.. (de fleste sitter ute på benkene her og drikker og har det morsomt i helgene) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Du må spise Cyph:SKan ikke forsvinne helt. skal ta meg noe mat nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Du må for all del ikke bli micro-Tommy! Spis brokolien din gutt! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Rart det med mat i sommervarmen. Samme hvor tidlig jeg står opp blir det ikke skikkelig mat før det holder på å bli kveld. Ikke heeelt sunt å stå opp 5 og spise først når klokken begynner å bli 6-7. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg liker brokoli Madagaskar 2 er en arti film !! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Min teori er at det er fordi at det er såpass varmt at kroppen ikke trenger å forbrenne noe for å holde på varmen, ergo holder energien seg desto lengre. Jeg også merker at matlysten er fraværende i det varme været. Jeg spiser fordi jeg er glad i mat likevel ^^, @Turbo: Hadde jeg faktisk ikke sett for meg. Likte nr.1 og eirindrer at jeg våknet etter ei skamfyll med barnemeny fra Burger King alá Madagaskarmeny, kun for å få leken. Burgeren og chipsen var urørt med unntak av ett bitt. Men da får en gi nr.2 en sjangs. Pingvinene i seg selv er jo grunn nok Endret 26. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 du kan jo gjøre noe som heter å være i bevegelse, kanskje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har jeg allerede gjort i dag. Gikk meg lang tur mens bilen var til vask hos en gjeng som driver håndvask av bil. Også har jeg og Cinque gått oss en lang tur oppe i "hauan" ergo i naturen en times tid i kveld. Ikke var jeg sulten da jeg kom hjem, men omsider ble Hansaen min spretta ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Egil: Pingvinene er nesten det mest geniale med hele filmen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har slettet en del innlegg vedgående bruker som ble lagt ut på et imageboard og dette er ikke ønskelig diskusjon ifra brukeren og det må en nesten bare respektere så jeg har slettet all diskusjonen om det og videre diskusjon om det er ikke tillatt. Tilbakemeldinger tar du/dere via PM eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Håper virkelig at pingvinene får egen liten kortfilm nå også, i likhet med nr.1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hmm. Kjølig sommerkveld. Litt forumsløving og musikk. Kan det bli bedre? NP: Åge, Akkurat No. http://open.spotify.com/track/2syjmjIZBj49RWZfSdGynO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Åge spillte like nedenfor her i gårkveld, så han vil jeg uansett ikke høre på nå. En norsk Bruce Springsteen-wannabe med noen få fengende lånter i likhet med sitt store forbilde. Men det forhindrer han ikke i å faktisk skape god stemning og liv av den grunn da. Endret 26. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 blir fort mørkt og altfor fort bråk :!: Alt for sant, ble nesten knife-fight mellom meg og en polakk her i blokka for 10 min siden.. (de fleste sitter ute på benkene her og drikker og har det morsomt i helgene) Har vært i et par av de og er faen meg noe av det verste som finnes:S hagle imot hue når som helst, men kniv er så mye jævligere.....syns jeg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Du må for all del ikke bli micro-Tommy! Spis brokolien din gutt! AHAH, EG HAR DITT NAMN! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Da har jeg fått ordna litt mat. Og Urge. Nammenamm. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har egentlig ikke hørt spesielt mye på han. Vet det blir styr når han spiller her, få ting får bygatene i Namsos så fulle av fulle folk som når Åge spiller på hjemmebane. Burde egentlig fått med meg det, men var sjåfør sist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) AHAH, EG HAR DITT NAMN! Mitt er Egil.. Sånn, nå har du det også Sherlock Noen som har linken til denne hvor det er sånn fengende musikk i tillegg? Endret 27. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg