Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

En del innlegg gir mening faktisk. La meg demonstrere ved hjelp av en av mine favorittvitser:

Hvorfor fikk ikke Adolf Hitler lappen på bil?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Han var for hard på gassen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Min teori er at det er fordi at det er såpass varmt at kroppen ikke trenger å forbrenne noe for å holde på varmen, ergo holder energien seg desto lengre. Jeg også merker at matlysten er fraværende i det varme været. Jeg spiser fordi jeg er glad i mat likevel ^^,

 

@Turbo:

Hadde jeg faktisk ikke sett for meg. Likte nr.1 og eirindrer at jeg våknet etter ei skamfyll med barnemeny fra Burger King alá Madagaskarmeny, kun for å få leken. Burgeren og chipsen var urørt med unntak av ett bitt.

Men da får en gi nr.2 en sjangs. Pingvinene i seg selv er jo grunn nok :wee:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har jeg allerede gjort i dag. Gikk meg lang tur mens bilen var til vask hos en gjeng som driver håndvask av bil. Også har jeg og Cinque gått oss en lang tur oppe i "hauan" ergo i naturen en times tid i kveld. Ikke var jeg sulten da jeg kom hjem, men omsider ble Hansaen min spretta ^^,

Lenke til kommentar

Har slettet en del innlegg vedgående bruker som ble lagt ut på et imageboard og dette er ikke ønskelig diskusjon ifra brukeren og det må en nesten bare respektere så jeg har slettet all diskusjonen om det og videre diskusjon om det er ikke tillatt.

 

Tilbakemeldinger tar du/dere via PM eller tilsvarende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Åge spillte like nedenfor her i gårkveld, så han vil jeg uansett ikke høre på nå. En norsk Bruce Springsteen-wannabe med noen få fengende lånter i likhet med sitt store forbilde.

Men det forhindrer han ikke i å faktisk skape god stemning og liv av den grunn da.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
blir fort mørkt og altfor fort bråk :!:

Alt for sant, ble nesten knife-fight mellom meg og en polakk her i blokka for 10 min siden.. (de fleste sitter ute på benkene her og drikker og har det morsomt i helgene)

 

Har vært i et par av de og er faen meg noe av det verste som finnes:S

hagle imot hue når som helst, men kniv er så mye jævligere.....syns jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
AHAH, EG HAR DITT NAMN!

 

Mitt er Egil.. Sånn, nå har du det også Sherlock ;)

 

dancefurs2.gif

Noen som har linken til denne hvor det er sånn fengende musikk i tillegg?

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...