Opelduude Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 http://www.cruiseresan.no/?utm_source=medi...n=cruiseresan09 Genial serie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ha ha, det er så varmt at jeg blir fysisk kvalm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kan også være det at jeg ikke har klart å spise i dag Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Dari: Neida, det er fint med små struttepupper. Kunne vært noe større, men det spiller egentlig ikke så stor rolle. De henger ikke, og de er ikke tunge. Misunner ikke de damene som får belastninger pga store pupper. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Your boobs are allright ^^ Små struttepupper er det beste i mine øyne edit: Jeg lo: Endret 26. juni 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 edit: Jeg lo:*Bilde* Jeg også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Heh, i dag har jeg panta flasker for 140 spenn. Nå er det bare én pose igjen. En IKEA-pose. Lurer på hvor mye jeg får ut av den. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Helvete jeg har punktert med sykkelen !! Faen og da.... Nå må jeg sitte her og kjede meg til i mårra... Lapp den. Det er faktisk overraskende enkelt. np: Ugress - E-Pipe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Mikkel, jeg kjøper så og si ikke norsk øl, og i alle fall ikke noe som er tappa hos en av Ringnes mange bryggerier, eller bryggerier eid av Ringnes. Så no can do. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Spotify-playlist dedikert til the King of Pop: http://open.spotify.com/user/spotify/playl...CVugXuvkcfs7q69 *høre på* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Djeezus Eidj Kei, gikk ut for å sjekke livet i byen, døra sto ulåst og på vid vegg slik vi pleier å ha det dagen lang og har hatt det så lenge jeg kan huske når det er solvarme dager. Kommer tilbake, og døra er igjen. Og låst. Prøver å ringe på, men ringeklokkene er blitt kobla ut (wtf?!), roper inn de åpne vinduene, null reaksjon, ringer til folk som jeg vet er hjemme fordi jeg hører de der oppe, ingen tar telefonen. Sto ute i solsteika, uttørka som fy alt for lenge. I det jeg tror jeg skal omkomme av vannmangel, åpnes endelig døra til et "wtf? hvem har låst døra?". Ingen forstår noe ... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Success! I fucked up your brains! Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Karma. I dag var jeg så heldig å få en grinebiter av en kunde. Han ville ikke godta de forslagene jeg kom med, og det endte med at han ga inn varen uten å få noe som helst tilbake. Sånn går det når man er sur og bitter folkens! Tjue minutter etterpå kom det en koselig dame og ville bytte en vare; null problem. Gjort på nullkommaploink og alle går vekk glade og fornøyde. Moralen; nå stikker jeg og steker meg en pizza. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 /signed Det er faktisk helt sant. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Alle døde av varmen her? Kom igjen gi meg et livstegn! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hmm, noen som har noen tips til fjellturer/skogsturer som starter rundt +-2 timer fra Grimstad? Tenkte jeg skulle gå tur i skog og fjell, men jeg aner ikke hvor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Fikk en flott en av søster her: Michael Jackson skal ikke kremeres, han består av 86% plast og skal derfor smeltes om og gjennvinnes til LEGO, slik at barn kan fortsette å leke med han. :!: Endret 26. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Fatter ikke hvordan jeg klarer å ete pizza i denne varmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg