Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Djeezus Eidj Kei, gikk ut for å sjekke livet i byen, døra sto ulåst og på vid vegg slik vi pleier å ha det dagen lang og har hatt det så lenge jeg kan huske når det er solvarme dager.

Kommer tilbake, og døra er igjen. Og låst.

Prøver å ringe på, men ringeklokkene er blitt kobla ut (wtf?!), roper inn de åpne vinduene, null reaksjon, ringer til folk som jeg vet er hjemme fordi jeg hører de der oppe, ingen tar telefonen.

Sto ute i solsteika, uttørka som fy alt for lenge. I det jeg tror jeg skal omkomme av vannmangel, åpnes endelig døra til et "wtf? hvem har låst døra?".

Ingen forstår noe ...

Lenke til kommentar

Karma.

 

I dag var jeg så heldig å få en grinebiter av en kunde. Han ville ikke godta de forslagene jeg kom med, og det endte med at han ga inn varen uten å få noe som helst tilbake.

 

Sånn går det når man er sur og bitter folkens! Tjue minutter etterpå kom det en koselig dame og ville bytte en vare; null problem. Gjort på nullkommaploink og alle går vekk glade og fornøyde.

 

Moralen; nå stikker jeg og steker meg en pizza.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fikk en flott en av søster her:

 

Michael Jackson skal ikke kremeres, han består av 86% plast og skal derfor smeltes om og gjennvinnes til LEGO, slik at barn kan fortsette å leke med han.

:!:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...