Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke vi innser her i Norge hvor stor den prestasjonen egentlig er, b-real. :)

Nei, det virker ikke slik. Fyren er faen meg 17 år gammel og knuser driten av folk som har vært i gamet gudene vet hvor lenge.

Han blir nok mer berømt når han blir eldre og vinner alt han deltar i. Sjakk er ikke den største sporten i landet, akkurat, om man skal kalle det for sport.

Hadde han vært like god i fotball som han er i sjakk...

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke vi innser her i Norge hvor stor den prestasjonen egentlig er, b-real. :)

Nei, det virker ikke slik. Fyren er faen meg 17 år gammel og knuser driten av folk som har vært i gamet gudene vet hvor lenge.

Han er et forbanna geni også...han husker alle mulige sjakkpartier, alle trekk, osv osv. Han spilte hele partiet igjen live når han demonstrerte seieren i går feks.

eg har møtt møtt han duden assa! eg pleier å vere med bestefar min på sjakkNM (kven som helst kan vere med uansett kor dårleg ein er), og eg har møtt han! eg har til og med blitt intervjua i det engelske bladet "new in chess"

Når var dette?

Lenke til kommentar

Jeg har all mulig respekt for de som er så flinke i sjakk. Noen av de sier de spiller brettet mens andre sier de "spiller motstanderen" og prøver å lese hvordan de liker å spille. Sånn sett så kan det minne om en avansert form for poker.

Lenke til kommentar

chokke: du må lese eg hugsar når eg skulle ta mopedlappen så måtte eg ta den 3 gonger før eg greide det (i know :blush:) , men den 3 gongen når eg greidde det var fordi eg hadde lest :D! Dei to fyrste gongene hadde eg ikkje ein gong opna boka, men når eg las den tredje gongne greidde eg det :D

Lenke til kommentar
Av alle jeg kjenner som har tatt mopedlappen så er det INGEN som har prestert å måtte prøve flere ganger. Med unntak av en som fant ut at det var lurt å legge rundinger og dra på bakhjulet gjennom byen på oppkjøringa ...

hahahah da er du badass! ;)

Gjett at jeg skifter fra jobbklær til sivilt å stikker på peppes nå.

Lenke til kommentar
Av alle jeg kjenner som har tatt mopedlappen så er det INGEN som har prestert å måtte prøve flere ganger. Med unntak av en som fant ut at det var lurt å legge rundinger og dra på bakhjulet gjennom byen på oppkjøringa ...

Er mange som ikke burde ha lappen..

Søstra til en kompis til meg tok teorien til bil 6 ganger. Helt utrolig at hun i det hele tatt får lov til å ta den så mange ganger.

Lenke til kommentar
Da får jeg bare sparken. Dvs, jeg får ingen vakter. Problemet er at nesten alle som jobber der jeg jobber er kinesiske studenter. De vet ikke hva fagforening er. Hjelper ikke at bare jeg er med i fagforening

I det arbeidsmarkedet vi har i dag, så får du glatt jobb på et bedre sted.

Hvor lenge har du jobbet der, er du under kontrakt?

Har jobba i 8 måneder. Og får ikke nødvendigvis jobb på et bedre sted når jeg reiser fra byen om et halvt år, og er under 18. Satser på lønnsforhandlinger i neste måned.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...