Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da farah fawcett døde så kom hun opp til himmelen. Der stod sankt peter klar og sa at siden hun hadde vært et så godt menneske ville han innvilge henne et siste ønske før hun måtte inn i paradis. "Jeg ønsker at alle barn på jorda skal være trygge" ba hun.

 

Og vips så døde Michael Jackson

Lenke til kommentar

Fluesopp, Wheelman og alle dere andre med peiling på hardware. Jeg tror hovedkortet mitt holder på å ryke. Alt er på stock, men jeg har ikke kjangs på å få systemet stabilt i orthos prime og ibt. Får av og til artifacts og kræsjer i spill, usb-enheter oppfører seg feil, videodekoding av feilfrie filer får feil under visning, og ellers hender det at jeg får en blåskjerm i ny og ne. Prosessoren har aldri vært klokket hardt.

 

Dette er et klart hovedkortproblem, right? Tipper det er senskader etter at den forrige strømforsyningen fikk badcaps.

 

Samme symptomer både i W7 og Vista.

Lenke til kommentar
Fluesopp, Wheelman og alle dere andre med peiling på hardware. Jeg tror hovedkortet mitt holder på å ryke. Alt er på stock, men jeg har ikke kjangs på å få systemet stabilt i orthos prime og ibt. Får av og til artifacts og kræsjer i spill, usb-enheter oppfører seg feil, videodekoding av feilfrie filer får feil under visning, og ellers hender det at jeg får en blåskjerm i ny og ne. Prosessoren har aldri vært klokket hardt.

 

Dette er et klart hovedkortproblem, right? Tipper det er senskader etter at den forrige strømforsyningen fikk badcaps.

 

Samme symptomer både i W7 og Vista.

 

Kan være hket som er på vei til og dø ja, som jeg har opplevd et par ganger.

siste gangen nå endte det med at hket ble suecidal og ble fyrverkeri.

Du har ikke et annet hk du kan teste for og se om samme feilene dukker opp der?

 

Sku gjerne ha gått i bar overkropp jeg, men pes å smøre ryggen alene.

 

Du leter bare etter unnskyldninger for at noen skal ta på deg :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...