Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Jeg kjøpte en i S en gang. I begynnelsen var den tight, men etter å ha hatt den på seg en time så var den like løs som en M.

 

Fordi puppene krympa? :hmm:

Lenke til kommentar
Størrelsene er vel så godt som norsk standard imo. Men hey, jeg har ikke peiling på klær eller mote :p

 

Jeg kjøpte en i S en gang. I begynnelsen var den tight, men etter å ha hatt den på seg en time så var den like løs som en M.

Tusen takk. :)

 

Jeg er nervøs Q.Q. Skal være maskinist i kveld, og vennene mine skal på kino. Tenk om jeg fucker opp! IHHHH.
Går nok bra skal du se. :)

 

Jeg kjøpte en i S en gang. I begynnelsen var den tight, men etter å ha hatt den på seg en time så var den like løs som en M.

Du er tig...*kremt* Nydelig :love:

MORA DI er tight!
Lenke til kommentar

Det krever så utrolig mye mer enn folk tror. Man skal tre opp filmene, og samtidig være der når alle filmene starter. Og vi har åtte saler, liksom, så. Skal ta bilder i dag så jeg kan vise hvordan det faktisk er.

 

Ja, klart puppene mine krympa. Som om de kan krympe noe mer, egentlig? Tror ikke det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er det veldig slemt av meg å vekke kameraten min jeg er hos på grunn av at jeg begynner å få lyst på frokost?

 

Han har sovet skitlenge nå..

Lenke til kommentar
Er det veldig slemt av meg å vekke kameraten min jeg er hos på grunn av at jeg begynner å få lyst på frokost?

 

Han har sovet skitlenge nå..

haha nei jeg hadde enten bare gått å laga meg mat, eller vekki han. pleier som regel å vekke folk når jeg er sulten sjøl om de kanskje kan bli gretten av det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Noen jenter her som har bestilt fra T-shirt-hell? Vurderer å bestille en t-skjorte til dama, men usikker på om jeg skal ta S eller M. Er de store eller små i størrelsen?

 

 

Du sa JENTE, ja :(

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Er det veldig slemt av meg å vekke kameraten min jeg er hos på grunn av at jeg begynner å få lyst på frokost?

 

Han har sovet skitlenge nå..

Bare slemt om du gjør det med isvann.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bland masse isbiter med litt salt og vann og legg i fryseren litt for ekstra god effekt.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Vekte han nå, han var mildt sagt trøtt.

 

Nå gjelder det bare å håpe at han faktisk står opp, for det er han som kan lage mat av oss.

Jeg hadde trolig gått i fryseren og funnet meg en pizza eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...