Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom hjem fra Praha i natt. Fantastisk tur! :D

Praha er et virkelig flott sted. Husker da jeg var der var det fint vær og sol hele tiden.

 

Jepp, vi hadde dog en del overskyet og regn. I grunn synes vi det bare var bra, for er det noe jeg hater, så er det 30 grader i en storby hvor man vil vandre og titte. Når det var opphold så gikk vi og tittet masse, men slapp heldigvis å svette i hjel. Veldig god temperatur, akkurat passe. :)

 

Yvonne, ah.

Maten er herlig, ølet også. Tsjekkia har det eneste lyse ølet jeg virkelig liker ... Starobrno :love:

 

Men det er så mye herlig å se der, selv er jeg svært forelska i jazz-klubben Reduta.

 

Ja, mye herlig. Bodde i hjertet av gamlebyen, på et ganske flott hotell, så vi slapp jo unna med mye reising sånn sett. Bare stikke innom nærmeste lille restaurant eller hva det nå måtte være. På Tesco hadde de øl til 2 kr stykket, hehe.

Lenke til kommentar

Yvonne, ah :)

Vi bodde rett ved Waclavs plass elns, midt mellom to strippebuler hvor vi fikk gratis øl, og jeg fikk en lapdance av to dverger.

Det er et av de sterkeste minnene jeg har.

Vel, det og det og chille på Reduta med pappa og et glass øl og herlig, herlig jazz.

Og å ta livet av meg selv ved å gå fra hotellet, over Karlsbroen og opp i åsen bak byen og opp i en katedral, og videre opp i et tårn for å ta bilder av hele byen. Jeg var så død :p

Lenke til kommentar

Jeg drømmer stadig vekk om folk fra forumet. Stort sett kos, men en gang var det dramatisk, da jeg duellerte med kårder mot Espen Pai på toppen av Nordlandsbanen, han hadde alt likvidert NgZ, clvn og birilbassen.

Alt for ei dame :p

Jeg våkna i det jeg døde.

 

Merkelig nok har aldri drømmene mine happy endings, uansett. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg drømmer stadig vekk om folk fra forumet. Stort sett kos, men en gang var det dramatisk, da jeg duellerte med kårder mot Espen Pai på toppen av Nordlandsbanen, han hadde alt likvidert NgZ, clvn og birilbassen.

Alt for ei dame :p

Jeg våkna i det jeg døde.

 

Merkelig nok har aldri drømmene mine happy endings, uansett. :dontgetit:

[/quote

 

at du dør, er det en happy ending for deg? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...