Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ditto, men ser ikke helt hvordan det skal selge til mannfolk :p

 

mMmm, ja, jeg har absolutt på "something long, juicy and flame-grilled with the NEW BK SUPER SEVEN INCHER. Yearn for more after you taste the mind-blowing burger that comes with a single beef patty, topped with American cheese, crispy onions and the A1 Thick and Hearty Steak Sauce." som deler leppene mine og går inn i kjeften min og gir meg en deep throat-experience :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Forøvrig ser dama akkurat ut som de der oppblåsbare dukkene med sånn rund, rød munn og svære øyne.

For å selge den til mannfolk kunne di ha fjernet dama og gjort bildet av burgertingen større og med chips på. Man trenger kun mat for å selge til mannfolk ^^,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nei sier du det. Fy faen så overraskende og nytt. Det hadde vi virkelig ikke fått med oss.

Bryr meg overhodet ikke. Synes det var mer trist at det var siste episoden av Fanthomas i dag.

Lenke til kommentar
Jeg har til gode å få noen comments på det, selv om jeg har spamma flere statuser med at hennes død er verre enn MJs død.

 

Haha, jeg fikk masse kjeft. Fikk enda mer kjeft da jeg la ut en.. littegrann humoristisk MJ status.

"HALLO, DET ER FOR TIDLIG Å KØDDE MED DET". Aldri for tidlig å kødde med noenting.

Lenke til kommentar

Jeg sjekka ut hva Farah har gjort, og at hun har vært med i The Canonball Run gjør hun ikke større enn MJ. Hadde aldri hørt om henne før hennes død.

 

Hvorfor er hun mer spesiell enn MJ?'

 

 

Hva har hun gjort egentlig? :hmm: spilt i noen filmer og serier?

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Var blodheit, var en original Charlie's Angel og pga. nippelen hennes, ble det oppstyr i USA en eller annen gang på 70-tallet eller noe :p

Hu har generelt en lengre karriere og var desidert kulere enn MJ.

MJ er overhypa og har ikke gjort noe bra siden tidlig nittitall. Overraska over at han var oppe og gikk enda, eller skulle ut på turné :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...