Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Fikk lyst til å bestille meg skjorter selv, men da må jeg i alle fall leve på brødsmuler fram til neste lønning.. =/ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 whos the fucktard with red screen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Den der var jo awesome, WK.. Kanskje jeg skulle bestilt en sånn en, jeg óg? Likte også "Milk, I am your father" =D Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Den er genial! Jeg er en sucker for tørr humor og enkle meninger, så favoritten min av de jeg valgte ut tror jeg må være http://www.threadless.com/product/1053/Now_That_s_Dope Var noen flere jeg ville ha da, som jeg egentlig skulle kjøpe, men så såg jeg at de var utsolgt Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Thinkgeek: 15.99 $ shipping: 28.63 $ totalt: 44.62 $ Wat. Det er jo fullstendig uhørt! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er derfor man bestiller mer enn en t-skjorte Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja, jeg har vurdert å kutte ut thinkgeek-skjorten. pga frakt. Men skal sjekke om det kanskje er noe annet jeg kunne tenkt meg derfra først Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 WhiteKnight: Spørsmålet er ikke "om det er noe", men "hvor mye" ;D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 noen som har no forslag til hva jeg kan høre på? no litt oldschool Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hør på Seal. Det er old school alá 90-tallet Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er derfor man bestiller mer enn en t-skjorte Nei, det er derfor man bruker Cafepress Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) er ikke cafepress veldig dyrt? Edit: og noen som veit sånn ca hvor mye L4D koster i butikken? er på 208 på steam nå. Endret 26. juni 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Gah, jeg er skeptisk til vepsen i vinduet altså. Og jeg burde egentlig begynne å rydde nå, men er alt for varmt. Skakke værra lett. Fete t-skjorter WK, jeg vil også ha. Får aldri nok, he he. Selv om jeg ikke har plass i klesskapene lenger Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Nei, det er derfor man bruker Cafepress Takk toth! Da blir det en hvit Meh derfra istede. Blir jo halve prisen! Tskjortene på CafePress var litt dyre, men shippingen var kjempebillig! $7 Nja, det ble visst ikke sånn kjempebillig likevel.. $33 inkl frakt. men likevel billigere enn thinkgeek da Endret 26. juni 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 er ikke cafepress veldig dyrt? Edit: og noen som veit sånn ca hvor mye L4D koster i butikken? er på 208 på steam nå. Cafepress er veldig billig! Så sant du designer selv, selvsagt. Det er jo ikke forbudt å stjele inspirasjon, tekst og sitater fra andre dyrere sjapper. En "meh."-T-skjorte er ikke forbudt å lage. I tillegg kan du gratis legge den ut på "marketplace" når du har designet ferdig, og lett tjene den igjen. Jeg har selv fått meg kanskje 6-7 gratis skjorter derfra, fordi jeg legger ut det jeg lager til meg selv, med en 20% markup, og folk i Canada og statene driver å kjøper skjortene "mine". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Eneste ulempen med veps, er at de ikke står stille når jeg skal ta bilde av de. Er ikke redd for at de skal stikke lengre. Når de stikker, så dør de etter kort tid, så eneste gangene de stikker er under skikkelig press eller når dronninga og/eller kuben er i fare. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Nei, det er derfor man bruker Cafepress Takk toth! Da blir det en hvit Meh derfra istede. Blir jo halve prisen! Tskjortene på CafePress var litt dyre, men shippingen var kjempebillig! $7 Som sagt, design selv. Bruk 4 min. i paint/photoshop, skriv "meh.", last opp og putt på akkurat den skjorten, fargen, størrelsen og formen du vil ha. Da kommer vel standard skjorte på ca $15 pluss frakt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 hmm. kanskje jeg burde gjøre det der har lyst til å kjøpe Left 4 Dead, men gidder ikke over steam om det er billigere i butikken :o Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det snedige med thinkgeek er at man faktisk får noe igjen for at frakten er dyr - ups bruker like lang tid fra usa opp hit som posten bruker fra oslo og opp hit. 3 dagersfrakt fra usa, levert på døren. Det er egentlig litt smågreit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg