Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det er derfor man bruker Cafepress ;)

Takk toth!

Da blir det en hvit Meh derfra istede. Blir jo halve prisen!

Tskjortene på CafePress var litt dyre, men shippingen var kjempebillig! $7

 

Nja, det ble visst ikke sånn kjempebillig likevel.. $33 inkl frakt. men likevel billigere enn thinkgeek da

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar
er ikke cafepress veldig dyrt?

 

Edit: og noen som veit sånn ca hvor mye L4D koster i butikken? er på 208 på steam nå.

Cafepress er veldig billig! Så sant du designer selv, selvsagt. Det er jo ikke forbudt å stjele inspirasjon, tekst og sitater fra andre dyrere sjapper. En "meh."-T-skjorte er ikke forbudt å lage. I tillegg kan du gratis legge den ut på "marketplace" når du har designet ferdig, og lett tjene den igjen.

 

Jeg har selv fått meg kanskje 6-7 gratis skjorter derfra, fordi jeg legger ut det jeg lager til meg selv, med en 20% markup, og folk i Canada og statene driver å kjøper skjortene "mine". :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Eneste ulempen med veps, er at de ikke står stille når jeg skal ta bilde av de. Er ikke redd for at de skal stikke lengre. Når de stikker, så dør de etter kort tid, så eneste gangene de stikker er under skikkelig press eller når dronninga og/eller kuben er i fare.

Lenke til kommentar
Nei, det er derfor man bruker Cafepress ;)

Takk toth!

Da blir det en hvit Meh derfra istede. Blir jo halve prisen!

Tskjortene på CafePress var litt dyre, men shippingen var kjempebillig! $7

Som sagt, design selv. Bruk 4 min. i paint/photoshop, skriv "meh.", last opp og putt på akkurat den skjorten, fargen, størrelsen og formen du vil ha. Da kommer vel standard skjorte på ca $15 pluss frakt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...