Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folkens? Skal jeg dusje nå, eller gjøre leksen til Nie ferdig først? :p

Swab the deck! Yahaharr! Swab the deck! Show me how you're swabing it!

*sånn at du ikke tror at jeg vil se deg vaske deg selv i dusjen, den teksten der er tatt fra Bryan DiCamilo i CKY*

Stonemeister: Jeg vet! Å vente på pizza kan være et rent helvette når man er skikkelig sulten!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
På norsk... Hva betyr det du skrev om torsk?

ææsj eg hatte torsk til middag idag! det smakte faenskap ass!!!

Oversatt: Jeg hadde torsk til middag i dag! det smakte forferdelig!

Lenke til kommentar

Jeg hopper i dusjen, og så gjør jeg leksene hennes. Mine er jeg ferdig med. Endelig. Ah, jeg blir litt glad inni meg å få gjort unna lekser. :love:

EDIT: Når jeg tenker meg om, så er det kanskje like greit å dusje, ørene mine klør etter kattehuset i går. Utvidede ører. Jusj.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Magnus Carlsen delte førsteplassen

Etter poengdeling mot Tejmur Radjabov i finalerunden, endte Carlsen på åtte poeng etter 13 runder.

Det er like mange som Levon Aronian, og de to deler dermed seieren i Corus i Nederland.

- Jeg er godt fornøyd, sa en sliten men lykkelig Magnus Carlsen til Aftenposten.no like etter at finalerunden var over.

- Dette er den beste turneringen jeg noengang har spilt, sa sjakkgeniet før han dro til hotellet for å slappe litt av før en pressekonferanse senere i kveld.

Magnus Carlsen spilte remis mot Radjabov etter en fire og en halv time lang finalerunde.

17-åringen fikk dermed en solid revansje i Corus Chess-turneringen, siden han kom på sisteplass der i fjor. Da var det første gang han deltok i den svært prestisjetunge turneringen som spiller i A-gruppen.

Etter førsteplassen i Nederland klatret han inn blant de ti beste i verden.

Fyren her får alt og alt for lite skryt for det han gjør. Gratulerer så meget.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...