Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Folkens? Skal jeg dusje nå, eller gjøre leksen til Nie ferdig først? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 eplefe: bortkasta tid begge deler, gjer noke du har lusst til å gjere Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Pizza om to-tre minutter. Jeg tenker ikke på annet. Jeg vi ha sånn hydro-greie som de har i Back to the Future som gjør at pizzaen bare eser ut og er ferdig etter to sekunder. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Folkens? Skal jeg dusje nå, eller gjøre leksen til Nie ferdig først? Swab the deck! Yahaharr! Swab the deck! Show me how you're swabing it! *sånn at du ikke tror at jeg vil se deg vaske deg selv i dusjen, den teksten der er tatt fra Bryan DiCamilo i CKY* Stonemeister: Jeg vet! Å vente på pizza kan være et rent helvette når man er skikkelig sulten! Endret 27. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 eplefe: bortkasta tid begge deler, gjer noke du har lusst til å gjere Gud, så seriøs er vi er... Eplefe: Hopp i dusjen du og gjør det andre etterpå. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hva om man har lyst til å dusje? Hva om man faktisk liker å dusje? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Loveless: ja då trur eg det vil vere lurt å dusje i staden for å gjere lekser vil eg tru ja ææsj eg hatte torsk til middag idag! det smakte faenskap ass!!! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Lekser kan være gøy det også. Men det beste er at du sikrer fremtiden din ved å gjøre det. Har veldig lyst til å skaffe meg utdanning skjønner du. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 På norsk... Hva betyr det du skrev om torsk? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 På norsk... Hva betyr det du skrev om torsk? Mann...vi hadde den diskusjonen i går og vi kom ingen vei så la den ligge. Velg heller /ignore. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hva om man har lyst til å dusje? Hva om man faktisk liker å dusje? Dusje er utrolig nice Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Mann...vi hadde den diskusjonen i går og vi kom ingen vei så la den ligge. Velg heller /ignore.Men jeg var for treg til å få den med meg... Men, ok, skal la det ligge ... Endret 27. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 På norsk... Hva betyr det du skrev om torsk? ææsj eg hatte torsk til middag idag! det smakte faenskap ass!!! Oversatt: Jeg hadde torsk til middag i dag! det smakte forferdelig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg hopper i dusjen, og så gjør jeg leksene hennes. Mine er jeg ferdig med. Endelig. Ah, jeg blir litt glad inni meg å få gjort unna lekser. EDIT: Når jeg tenker meg om, så er det kanskje like greit å dusje, ørene mine klør etter kattehuset i går. Utvidede ører. Jusj. Endret 27. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Worth the wait? Det kan du faen meg banne på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Magnus Carlsen delte førsteplassen Etter poengdeling mot Tejmur Radjabov i finalerunden, endte Carlsen på åtte poeng etter 13 runder. Det er like mange som Levon Aronian, og de to deler dermed seieren i Corus i Nederland. - Jeg er godt fornøyd, sa en sliten men lykkelig Magnus Carlsen til Aftenposten.no like etter at finalerunden var over. - Dette er den beste turneringen jeg noengang har spilt, sa sjakkgeniet før han dro til hotellet for å slappe litt av før en pressekonferanse senere i kveld. Magnus Carlsen spilte remis mot Radjabov etter en fire og en halv time lang finalerunde. 17-åringen fikk dermed en solid revansje i Corus Chess-turneringen, siden han kom på sisteplass der i fjor. Da var det første gang han deltok i den svært prestisjetunge turneringen som spiller i A-gruppen. Etter førsteplassen i Nederland klatret han inn blant de ti beste i verden. Fyren her får alt og alt for lite skryt for det han gjør. Gratulerer så meget. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Æsj, grandiosa er ekkelt/stykt.. tror di må ha hatt noe ekstra dritt i den der gull-pizzaen, eller pissaen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Worth the money? Spør mamma Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 eg var med i knøttekupp i sjakkNM når eg var liten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg