Rescue me Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Michael Jackson er død. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hadde en rar drøm jeg og... Hadde fått meg en moped eller noe, en grønn en. Så for jeg å kjørte med ei sånn der dame ifra thailand eller noe sånt, hun hadde en rød moped. :s Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 God morgen. En ny dag, nye muligheter blablabla Tannlegen halv ett, håper ikke det blir for dyrt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Her legger jeg meg og sover og sover bedre enn noen sinne. Da jeg våkner er det masse rabalder om at michael jackson er dau. Tilfeldigheter? I think not! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Michael Jackson er død. O.o Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 A bartender tends bar. What does a Cocktailer do? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Michael Jackson er død.Gråt meg en elv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Tail: Informal. to follow in order to hinder escape of or to observe: to tail a suspect. He tails a cock. (cock = hann-høne) *edit* Og for det litt mer morbide publikum, ang. MJs dødsfall: Due to the fact that Michael Jackson is already considered 99% plastic, it has been decided that instead of becoming cremated like originally planned, he will instead be melted into lego blocks, so that the younger generation can play with him for a change. Den beste måten å takle sorg, er å spøke med det. Dette er på ingen måte hån mot artisten MJ. Endret 26. juni 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Michael Jackson er død.Gråt meg en elv. What? Jacko er kongen, uansett. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Michael Jackson er død.Gråt meg en elv. What? Jacko er kongen, uansett. Ikke at jeg bryr meg så mye da, men det er jo en del nyhetsverdi i det da han er super kjent og ikke eldre enn 50 år. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Michael Jackson er død.Gråt meg en elv. What? Jacko er kongen, uansett. Ikke at jeg bryr meg så mye da, men det er jo en del nyhetsverdi i det da han er super kjent og ikke eldre enn 50 år. Jeg svarte Lars, hvem svarer du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 What? Jacko er kongen, uansett.Nei, Harald er kongen. Jacko var en (angivelig) pedofil has-been av en musiker med et ego på størrelse med nord-amerika, selvinnsikt på størrelse med et hydrogen-atom og en skokk av fans som ikke innser at han var langt forbi toppen av karrieren sin. Misforstå meg rett, han var en stjerne en gang i tiden. Og noe av statusen hans var ikke helt ufortjent. Problemet er bare at det er mange år siden. Pluss at det gikk han til hodet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det var nok like greit for alle parter, ikke minst for Jackson selv. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 What? Jacko er kongen, uansett.Nei, Harald er kongen. Jacko var en (angivelig) pedofil has-been av en musiker med et ego på størrelse med nord-amerika, selvinnsikt på størrelse med et hydrogen-atom og en skokk av fans som ikke innser at han var langt forbi toppen av karrieren sin. Misforstå meg rett, han var en stjerne en gang i tiden. Og noe av statusen hans var ikke helt ufortjent. Problemet er bare at det er mange år siden. Pluss at det gikk han til hodet. Jaså, så hvis karrieren er på hell så kan du bare flytte ut i skogen med det samme og forhåpentligvis bli glemt. Jackson hadde det ikke bare greit under oppveksten og det kan forklare noe. Kommer ikke til å diskutere Jacko noe videre her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Godt. Vi får nok av han andre steder. Fyren har jo stått på repeat i ørten år. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Er det stor forskjell på DDR2 og DDR3? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hahahahaha! Sitter å leker meg med en Windows 98 pc Kjenner ferien har lagt seg allerede selv om jeg er på jobb. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja, det er stor forskjell på DDR2 vs. DDR3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Åååja. Mikkel Jakksånn er dau. Derfor det var snakk om han her altså. Gidder skjeldent å se tilbake i tråden. La oss bare håpe at det ikke er et stunt hvor han kommer dansende opp av graven. Har vært nok oppstyr om han der nå. Det blir nok i 14dager framover også, men så er det forhåpentligvis stille. Så god morgen folkens =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg