Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Alle maser sånn om MJ. Jeg syns det er verre at Farrah Fawcett er død Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hele facebooken min er fylt opp med MJ. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Folk må whine om det meste. Er slik vi er programert. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hele facebooken min er fylt opp med MJ. Jeg vet. Hater det utrolig mye akkurat nå. Skal gjøre mitt beste for å stenge verden ute de neste ukene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg trodde jeg ville føle mer når han endelig tok turen, men merkelig nok gjør jeg ikke det. Farrah gikk sterkere inn på meg, og gjengen jeg var med i kveld. Misforstå meg rett, jeg digga fyren i årevis og liker fortsatt å sette på Thriller på platespilleren, men han var dømt til å dø snart uansett. Jeg er bare overraska over at det ikke var nesa eller vitiligoen hans som tok knekken på'n. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hadde han de konsertene i London eller kreperte han før han fikk de igjennomført? Isåfall lol til alle de som har kjøpt billetter Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Er det bare meg, eller har det blitt utrolig masse reklame på Spotify nå i det siste? Jeg har brukt det siden Desember, og da var det ikke reklame i det hele tatt... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg syns det bare har blitt mer og mer, ja. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Tvinger vel folk til å oppgradere til Spotify Premium. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kan ikke forvente at det skal være helt reklamefritt heller nå som alle skal ha det og serverkostnadene går opp. Går vel samme veien med de som det gjorde med last.fm vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 The Veronicas - Untouched er bra musikk Har hørt på den siden klokka 11.... Hva skjer her ?? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg vurderer å legge meg selv om jeg ikke er trøtt. Det er vel det meste som skjer her i huset. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 The Veronicas - Untouched er bra musikk Har hørt på den siden klokka 11.... Hva skjer her ?? Å? Jeg vurderer å legge meg selv om jeg ikke er trøtt. Det er vel det meste som skjer her i huset. *gråte* Får vel gå ned å sette på Titanic på VHS til vakten begynner igjen. Kanskje en kopp med kaffe også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Neh nu sir nu jeg god natt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kan ikke forvente at det skal være helt reklamefritt heller nå som alle skal ha det og serverkostnadene går opp. Går vel samme veien med de som det gjorde med last.fm vil jeg tro. Jeg har vel strengt tatt aldri forventa det heller, jeg svarte kun på et spørsmål. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kan ikke forvente at det skal være helt reklamefritt heller nå som alle skal ha det og serverkostnadene går opp. Går vel samme veien med de som det gjorde med last.fm vil jeg tro. Jeg har vel strengt tatt aldri forventa det heller, jeg svarte kun på et spørsmål. Har jeg sagt at du må forvente det og at jeg snakket konkret til deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hmm, ethvert normalt menneske ville lagt seg, istedenfor å ligge i sofaen å se på Star-Trek hele natta.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Eller sitte oppe å høre på musikk og spise skoffkake. :3 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Eller våkne uthvilt etter bare noen timer uten håp for å igjen få sove. Rart at det går ann. Et par timer drømmeløs søvn på en sova, flyttet meg til sengen og drømmene ble helt syke. Drømte at jeg var på besøk hos noen i Oslo, noen med en flott garasje og en unge. Når jeg skulle til å dra klarte jeg på et eller annet vis å få bilnøklene til å stå i mens jeg åpnet garasjeporten. Når garasjeporten var halvåpen tok ungen og startet bilen, kjørte rett gjennom og rasserte panseret. Deretter svinget ungen usedvanlig kjapt, rygget og siktet seg inn etter meg et par ganger. Noen drømmetydere i forumkafeen? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg tror du er redd for AIDS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg