dysfunctional Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Synes det er litt i overkant å mobbe Michael Jackson. Greit - han var en pedofil osv, men han er fortsatt et menneske. Som nå er gått bort, og han var en legende hvis man tenker på musikken han lagde. RIP. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Hvordan var deres dag? Min dag har vært fantastisk. Har kost meg med dama fra klokka var halv tre til ett i natt. Kost, badet, grillet, slappet av og spillt badmington. Jeg elsker sommeren. Bare synd dama drar til Spania en uke nå. Tror ikke den uka blir så altfor kos. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Hvordan var deres dag? Min dag har vært fantastisk. Har kost meg med dama fra klokka var halv tre til ett i natt. Kost, badet, grillet, slappet av og spillt badmington. Jeg elsker sommeren. Bare synd dama drar til Spania en uke nå. Tror ikke den uka blir så altfor kos. Pix? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Bare synd dama drar til Spania en uke nå. Tror ikke den uka blir så altfor kos. Det er kjipt. Dama dro til Frankrike i går, og kommer hjem neste fredag. :/ Endret 26. juni 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Vær så god! Kommer langt med et tastatur og litt google. Nei.. Tar meg en bolle. Bokstavelig talt. Rosinbolle >>>>> Ikkerosinbolle. 2K! oh, takk! ^^ kan ikke spille gitar, men har lyst til å lære kan spille litt piano dog. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Farrah Fawcett Anal Cancer Jeff Goldblum Fall to Death Michael Jackson Heart failure alt dette på under 24 timer Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Bare synd dama drar til Spania en uke nå. Tror ikke den uka blir så altfor kos. Det er kjipt. Dama dro til Frankrike i går, og kommer hjem neste fredag. :/ Pix? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Pix? Har ingen som er "safe for work" kan man si. :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Pix? Har ingen som er "safe for work" kan man si. :o Dette er internett, og de fleste her sitter ikke på jobb nå.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Pix? Haha. De bildene jeg har vil jeg ha for meg selv. Bare synd dama drar til Spania en uke nå. Tror ikke den uka blir så altfor kos. Det er kjipt. Dama dro til Frankrike i går, og kommer hjem neste fredag. :/ Kjipt ja. Kjipt å ikke få se dama på lenge, så føler med deg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Dette er internett, og de fleste her sitter ikke på jobb nå.. Skulle gjerne delt de med mine e-venner, men tviler på at dama hadde likt det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Pfft.. she'll never know.. ..i won't tell! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Pfft.. she'll never know.. ..i won't tell! Med mindre hun hører lyden av fappinga helt til hvor enn hun bor. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Akkurat derfor jeg ikke vil dele bilder av dama mi hvertfall. De bildene skal jeg ha til meg selv denne uka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Pfft.. she'll never know.. ..i won't tell! Med mindre hun hører lyden av fappinga helt til hvor enn hun bor. Det er nok ingen fare for at det skjer! lolz Endret 26. juni 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Er for varmt til å sove så da har en heller våken nattevakt i stede for hvilende nattevakt. Skulle ha tatt med meg film eller noe så en kunne ha fått tiden til å gå litt raskere. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 God natt folx. Slenger meg ned i senga med "De Syv Dødssyndene". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg leste de 7 søstre...bare faack, har det mølet der kommet på dvd eller noe? OH well..det var tider. Lørdagsunderholdning og greier *fnis* Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 kanskje legge seg når alt har blitt så stille, bortsett fra 4chan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Er aldri stille der etter at det ble "inn". Var så mye tøffere når folk virkelig var anon og ikke fakeanon. Legge seg? Awww...oh well Endret 26. juni 2009 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg