Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det kan sikkert ordnes. Jeg kan se om jeg får fatt på noe hjemmebrygga vin så du blir skikkelig dårlig? Hjemmebrygget vin! <3 Et sett på europris koster rundt 300, og man får 22 liter med 30% eller noe med vin, love it! *hente vin fra vindunken* Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Frister å sette seg ut i kjølerommet nå... haha, jeg kjenner en pølsemaker med 40 kubikk kjøle. Win Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Anti-win for alle andre SuperForce Sitter her ute, solbrendt og 32' i skyggen.. Not nice. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 I dag skulle jeg virkelig ønske jeg hadde et basseng å hoppe i. Nå vil jeg vil til Nord-Norge for faen! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Folka her i DNFK klaget ikke like mye i fjor vel? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeez så kyllinger folk skulle være på veps.Bare sitt stille, så kan jeg garantere at den ikke stikker deg. Selv om du slår etter den, er det max 0,00001% sjans for at den stikker. Og gjør den det, er det ikke så j*vlig vondt at det gjør noe. Grow a pair. Insektsfobi, woo! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Potetsalat er og godt. I tillegg til frisk salat, vannmelon...*sikle* Vannmelon kan jeg godta, men potetsalat synes jeg blir for "mektig". Dressing generelt kan gjemmes langt bort fra denne verden for min del. Vannmelon er bare Epic win Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Potetsalat og guacamole på pølse er win! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nå fikk jeg lyst på pølse. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jada, hahaha. Laptopen min har plutselig mista over halvparten av minnet sitt. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Laptopen min har plutselig mista over halvparten av minnet sitt. Hmm.. Så vet vi det.. Min PC tåler ALT av varme gitt.. sikkert 60 grader på overflata atm Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Aah, godt å se at jeg ikke er den eneste som skal vanke rundt til langt på kveld i Gjøvik Damn, det er psycho vær her! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nå fikk jeg lyst på pølse. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jada, hahaha. Jeg har spist ostepølse i dag. Den spruta på meg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nå fikk jeg lyst på pølse. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jada, hahaha. Laptopen min har plutselig mista over halvparten av minnet sitt. Sommer osv. så forstår at du er sugen på det :!: Lars: Alle pølser gjør det på deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ahh, da bar det bortover til en kamerat for lan. Nå gjelder det bare å rekke ned til butikken før ølsalget stenger, kald pils i denne varmen er nesten et must. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er nattåpent her i kveld, så da blir det vel å vanke litt rundt i byen å se på lettkledde chicks. Er vel en grunn til at det er nattåpent i kveld da folk akkurat har fått igjen skattepenger og fått feriepenger. Gjøvik? Jepp HØYFEM! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hmm.. Så vet vi det.. Jepp. Veit du bare verka etter å vite det. Var det godt, Lars? Endret 25. juni 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Til dere som ikke orker Spotify-reklamer: Skift sanger manuelt eller rett og slett logg av og på. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg er tilbake ifra kompisen min. woohoo Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Til dere som ikke orker Spotify-reklamer: Skift sanger manuelt eller rett og slett logg av og på. Eller så kan du legge ut bilde av frem- og baksiden av VISA-kortet ditt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det er ille når det er like varmt inne som ute Irriterer meg kraftig at alle venna mine har reist hjem for ferien og ikke er å finne her under festivalen, er kjedelig å være alene mens man venter på bandene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg