Wiciwato Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Da har jeg akkurat henta Postgirobygget-billetter. Wrightergaarden den 18. juli så tar jeg av med utepils og allsang. Lurer på om de tillater speilrefleks der? Hvis det er samme regler som på Hove, så nei. Da må du være pressefotograf. Men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Sjur tok Alkisexpressen tur-retur senteret Oh yeah! ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Da har jeg akkurat henta Postgirobygget-billetter. Wrightergaarden den 18. juli så tar jeg av med utepils og allsang. Lurer på om de tillater speilrefleks der? Så kos. Jeg tør ikke kjøpe billetter ennå, for det ble plutselig usikkert om jeg skal eller ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Jooooo! Du MÅ komme! Meg skulle jo spandere pils på deg og greier. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Lars: Hvorfor hakke du MSN-adressen din på profilen din ;( Tenk på oss som vil ha forumfolk på msnlista? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Det er for å slippe masse mas. edit: FIRE fuckings reklamer etterhverandre på spotify. Nå vurderer jeg snart å betale dem for å holde kjeft! Endret 25. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Men jeg maser da vell ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Lars er sikkert redd for å bli stalka av menn i kjole Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Da har jeg akkurat henta Postgirobygget-billetter. Wrightergaarden den 18. juli så tar jeg av med utepils og allsang. Lurer på om de tillater speilrefleks der? Du er klar for piggsvintre-konsert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Du er klar for piggsvintre-konsert Selvsagt er jeg det også. Blir mye musikk på meg i år. Til å være meg hvertfall. Opeth i mars, PGB nå i juli. Så blir det Wacken Open Air. I høst så blir det porcupine tree og så må jeg få kommet meg på Tom McRae også. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Lars er sikkert redd for å bli stalka av menn i kjole Hysj...Du skulle ikke si det der høyt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Jooooo! Du MÅ komme! Meg skulle jo spandere pils på deg og greier. Jaaa, jeg viiiil. Jeg må nesten se an, dessverre. Men det er ikke meg det står på! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Lars er sikkert redd for å bli stalka av menn i kjole Hysj...Du skulle ikke si det der høyt. Jeg kjenner lusa på gangen. Jaaa, jeg viiiil. Jeg må nesten se an, dessverre. Men det er ikke meg det står på!Finn ut fort da. Før det blir utsolgt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Eep! Det er en veps her Dett var dett, jeg kan ikke være her mer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Så fort det kommer en veps på rommet løper jeg ut av rommet. Og da kommer jeg ikke inn igjen før den er ute. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Vanligvis har jeg en vepsedrapsmaskin, men hun er på ferie mens jeg flytter. (Hunden) Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Så fort det kommer en veps på rommet løper jeg ut av rommet. Og da kommer jeg ikke inn igjen før den er ute. Jeg har det på samme måten. Hvis en veps kommer inn i rommet har jeg en bug zapper klar, men problemet er at den er for svak for veps og da blir vepsen bare mer sint. Veps på rommet = løper og roper på pappa. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Hehe;P Jeg roper også på gamlingene når en veps kommer! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Støvsugere er kjekke vepsedrepere. Eller sånn "zappe-racket" Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Støvsugere er kjekke vepsedrepere. Eller sånn "zappe-racket" Jeg kjente en fyr som skulle ta vekk et vepsebol ved huset sitt. Han tok på seg en heldekkende drakt og tok fram støvsugeren. Funket kjempefint. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg