Natrich Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Da ble middagen bestemt. Baconsurret indrefilet! Ikke helt sikker på tilbehør enda, men tomat, potetsalat og kanskje noe hvitløksbaguetter. Gleder meg til jeg er ferdig på jobb Indrefilet av svin? Finn hakk litt basilikum, legg det i en skål, ta en del soltørkede tomater (finhakket) legg det i samme skål, miks sammen med skje. Fungere som tilbehør, ta miksen på fileten. Smaker awesome! EDIT: Like mye basilikum som tomater Endret 25. juni 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg elsker frukt, bær og grønnsaker, og knoller.Det er bare synd at det er så få ting jeg kan spise når det kommer til frukt og grønt. Heldigvis er ikke vannmelon en av de Men gudene skal vite at jeg virkelig savner epler, pærer, appelsiner, mango, gulrøtter, salat, kål og kålrabbi! jeg hadde aldri klart meg om jeg ikke kunne spist alt det er Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Her blir det nok pytt i panne og baguetter tenker jeg. Shikaru, det er hardt. Det skal jeg innrømme, men du finner en måte å overleve. Det er verre å være allergisk mot melk Hjelper ikke med laktoseredusert melk heller. Eneste jeg kan drikke er soyamelk og slikt. Det smaker forresten balle å bruke soyamelk i White Russian. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 her blir det mors kjøttkaker i sola Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hmm, middag ja... Kanskje fløtegratinerte poteter og peppersaus? (Takk Bazukh!) Blir ihvertfall ikke før om maaange timer, er alt for varmt til å spise varmmat nå. Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Peppersaus om sommeren, i varmen? Hørtes kraftig ut... Men godt! Lurer på om jeg griller noe enkelt i dag. Sånn hamburger-kit? Er vel godt det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kanskje fløtegratinerte poteter og peppersaus? (Takk Bazukh!) Haha Jeg må bare få si at i denna varmen så er kjellerleilighet gull. Jeg merker faktisk ikke at det er noe særlig varmt ute. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Og jeg sitter og råtner inne på jobb og er ikke ferdig før midnatt. Herrlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kanskje fløtegratinerte poteter og peppersaus? (Takk Bazukh!) Haha Jeg må bare få si at i denna varmen så er kjellerleilighet gull. Jeg merker faktisk ikke at det er noe særlig varmt ute. Jess, er glad jeg bor i kjellerleilighet selv nå 8D Er mindre glad for at jeg må på jobb for tida, hadde vært deilig å bare daffe rundt i byen og hjemme og slappe av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg vil også ha kjellerleilighet Ulempen med varmen, er at det er nesten jævlig å ikke gjøre annet enn å drikke. Og det eneste kalde her er vin, ikke at jeg klager på det. Sitte ute i sola med en flaske hvitvin Det er da jeg angrer på at jeg slutta og røyke, ha ha Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hmm... Jeg flytter i morgen inn i en kjellerleilighet som ligger i "andre etasje" fordi huset ligger i en skråning. I og med at den er vestvendt vil jeg vel få litt varmeproblemer der også, men forhåpentligvis blir det kaldt på soverommet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg og flytter inn i en halveis kjeller leilighet på Lørdag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 husk at vi som har jobb kan starte på 260K og gå oppover da 260..? Er ikke det omtrent minimum wage? Derfor jeg sa starte... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Måtte bare ta en time tidlig fri. Var på randen til å dø der inne! Skal hjem og svelge en lollipop eller to. Er helt dehydrert. *Drikke litersvis med vann* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 dehydrert ja! FY FAEN DET ER VARMT FOR HELVETTE I SATAN! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Lollipop ja, faen, jeg har da is i frysern! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg pimper sånn Urge Intense nå mens jeg egentlig skal pakke. Jeg begynner forøvrig å fortså ideen bak Siesta... Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Saftis > Kjeksis. Med TUSEN. Kjeksis blir man jo mer tørst av etter man har spist kjeksen ffs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg