Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

SÅ farlig kan det ikke være da. Er bare kullosforgiftning man får. :p

Sant det, tenkte ikke over røykmengden som blir :p

Undy: Vet hvordan det er det med ryggen, knakk den selv og pyskisk drit selv.

Håper at du får gjort noe etterhvert, er ikke noe gøy og være ufør syns jeg.

Når man kommer opp i og vært det i noen år.

Håper det samme selv, merker sakte fremgang med ryggen, men ble værre etter jeg kræsja en bil og knakk ribbeina, men så gjorde det "bare" normalt vondt etter en uke i ryggen.

men får mye mer av å være ufør enn en deltidsjobb, det er sikkert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

En del grønnsaker og frukt smaker faktisk godt. Det er bare å innrømme det. Merkelig det der at så mange nærmest tvinger seg til å mislike "grøntfôr" for å ha det nærmest som en gimmick. :hmm:

Lenke til kommentar
En del grønnsaker og frukt smaker faktisk godt. Det er bare å innrømme det. Merkelig det der at så mange nærmest tvinger seg til å mislike "grøntfôr" for å ha det nærmest som en gimmick. :hmm:

Okey, vannmelon liker jeg, innrømmer det, potet bruker jeg bare i middags-sammenheng, men bortsett fra det, aldri likt grønt för.

KJØTT!!! :love:

Neh, skal geeKe Wolfenstein nüh!

Endret av BigBlackUndy
Lenke til kommentar

Jeg elsker frukt, bær og grønnsaker, og knoller.

Det er bare synd at det er så få ting jeg kan spise når det kommer til frukt og grønt.

Heldigvis er ikke vannmelon en av de :love:

Men gudene skal vite at jeg virkelig savner epler, pærer, appelsiner, mango, gulrøtter, salat, kål og kålrabbi! :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da ble middagen bestemt. Baconsurret indrefilet! Ikke helt sikker på tilbehør enda, men tomat, potetsalat og kanskje noe hvitløksbaguetter. Gleder meg til jeg er ferdig på jobb :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...