Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 SÅ farlig kan det ikke være da. Er bare kullosforgiftning man får. Sant det, tenkte ikke over røykmengden som blir Undy: Vet hvordan det er det med ryggen, knakk den selv og pyskisk drit selv.Håper at du får gjort noe etterhvert, er ikke noe gøy og være ufør syns jeg. Når man kommer opp i og vært det i noen år. Håper det samme selv, merker sakte fremgang med ryggen, men ble værre etter jeg kræsja en bil og knakk ribbeina, men så gjorde det "bare" normalt vondt etter en uke i ryggen. men får mye mer av å være ufør enn en deltidsjobb, det er sikkert. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hehe, ja jeg må vel det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nu er nu jeg våken What's up ?? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 nu er nu jeg våken ? Gå å legg deg igjen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Tror det blir litt i overkant å bestille 35 tskjorter neida går så fint så. kanskje litt dyrt sånn akkurat nå, men da trenger du ikke ta klesvask på en stund! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Undy: Husk at etter du har gått et år så kan du tjene 70k andre året;) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Da har jeg rensa jordbær og spist vannmelon Snadder! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 husk at vi som har jobb kan starte på 260K og gå oppover da Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Undy: Husk at etter du har gått et år så kan du tjene 70k andre året;) Hmm, takk for tipset skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 husk at vi som har jobb kan starte på 260K og gå oppover da 260..? Er ikke det omtrent minimum wage? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Da har jeg rensa jordbær og spist vannmelon Snadder! ammagad ja det fikk jeg lyst på nå! Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Da har jeg rensa jordbær og spist vannmelon Snadder! ammagad ja det fikk jeg lyst på nå! Huff, grønnsaker og frukt Skal fikse no svinekoteletter med poteter i skysaus nå, AH MMMMMM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 En del grønnsaker og frukt smaker faktisk godt. Det er bare å innrømme det. Merkelig det der at så mange nærmest tvinger seg til å mislike "grøntfôr" for å ha det nærmest som en gimmick. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) En del grønnsaker og frukt smaker faktisk godt. Det er bare å innrømme det. Merkelig det der at så mange nærmest tvinger seg til å mislike "grøntfôr" for å ha det nærmest som en gimmick. Okey, vannmelon liker jeg, innrømmer det, potet bruker jeg bare i middags-sammenheng, men bortsett fra det, aldri likt grønt för. KJØTT!!! Neh, skal geeKe Wolfenstein nüh! Endret 25. juni 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 jordbær er jo også utrolig godt! nei jeg er er stor fan av grønnsaker og frukt jeg så Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 - Kjøtt er ikke godt uten noe grønt til. Syntes jeg. Grønt kan jo være en del ting, men til grillmat er stekt champignon i olje overlegent. Potetsalat er og godt. I tillegg til frisk salat, vannmelon... *sikle* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg elsker frukt, bær og grønnsaker, og knoller. Det er bare synd at det er så få ting jeg kan spise når det kommer til frukt og grønt. Heldigvis er ikke vannmelon en av de Men gudene skal vite at jeg virkelig savner epler, pærer, appelsiner, mango, gulrøtter, salat, kål og kålrabbi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Da ble middagen bestemt. Baconsurret indrefilet! Ikke helt sikker på tilbehør enda, men tomat, potetsalat og kanskje noe hvitløksbaguetter. Gleder meg til jeg er ferdig på jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg