Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, en kompis av meg jobber i barnehage, han sier det er den beste jobben som finnes hvis man liker unger (han har 2 selv)

Han kommer nesten ikke over at han får BETALT for å sitte og leke med lego og lese barnebøker høyt hver dag.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

I dag er det Tønsbergdagen, med lave priser, tilbud og tjo&hei. Det er noe stuff jeg trenger, men det er så forbanna mange folk der i dag, herre min. Var snakk om ca. 17-18 milliarder mennesker som skulle dit i dag - per liter. :eek:

... Uansett, kan sikkert vente med den driten. Tar det i morra, i dag må jeg... hvile.

Hører det er like varmt hos dere. Skriftlig klage til The One?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hehe, en kompis av meg jobber i barnehage, han sier det er den beste jobben som finnes hvis man liker unger (han har 2 selv)

Han kommer nesten ikke over at han får BETALT for å sitte og leke med lego og lese barnebøker høyt hver dag.

Jeg liker nok unger, men det er heller tålmodigheten min som stopper. Til en viss grad går det, men over der igjen, så hadde jeg nok kastet enkelte unger ut vinduet.

Lenke til kommentar

Det er en fornøyelse å jobbe i barnehage,rett og slett.

Edit: Kanskje en skulle ha funnet seg en liten småstilling i en barnehage eller noe :)

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Enig med deg Egil i den ja :!:

Undy: Hvor lenge har du vært ufør om det er greit at jeg spør?

neh gjør ikke noe det, halvt år ca, lå på sjukehus i 2 måneder, da(jeg var en idiot, glemte å ta ryggplata på..) og for en måned siden knakk jeg 3 ribbein i kollisjon, men det dro jeg ikke til legen med, har nok av sterke smertestillende pga ryggen.

Lenke til kommentar

Undy: Vet hvordan det er det med ryggen, knakk den selv og pyskisk drit selv.

Håper at du får gjort noe etterhvert, er ikke noe gøy og være ufør syns jeg.

Når man kommer opp i og vært det i noen år.

Knight: Legg ut den linken til den butikken er du snill, vil ha t-skjorta som beviser det jeg alltid har sagt: "Mario bruker stoff"

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...