Sirslask Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 http://blog.wired.com/defense/2007/11/video-fix-super.html wicked. Jeg vil ha en slik Damn Tør ikke å tenke på prisen engang Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Forbanna Dreamweaver. *hate* Jeg ønsker meg GoLive til bursdagen, fra nå av. Jeg får ikke til å laste ned, forbanna driten forlanger at jeg skal ha discene hele tiden. Forbanna, h*lvetes dritt. -.- </utblåsning> Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 http://blog.wired.com/defense/2007/11/video-fix-super.html wicked. Jeg vil ha en slik Den var finfin! 10 år til, så kanskje den er tilgjengelig for mannen i gata, til prisen av et lite hus Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jaa, for GoLive er mye bedre... oO Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg har ryddet og vasket hele rommet. Jeg er så flink Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Når man fatter golive og ikke dw, så. =P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg har ryddet og vasket hele rommet. Jeg er så flink Japp, du høres flink ut. Så flink at du er velkommen hit for å vaske anytime =D Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Så lenge du betaler i hundevalper, så kan det fint la seg gjøre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Når man fatter golive og ikke dw, så. =PHørt "øvelse gjør mester" før? Oo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hørt "øvelse gjør mester" før? Oo Ja, men jeg skulle helst øvd meg på noe som ikke fører til en viktig karakter. Hele terminkarakteren min blir avgjort av den sida. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hørt "øvelse gjør mester" før? Oo Ja, men jeg skulle helst øvd meg på noe som ikke fører til en viktig karakter. Hele terminkarakteren min blir avgjort av den sida. xD Jeg syntes synd i deg. *gjøre lekser for* Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hmm, jeg kjeder meg. Jeg kjeder meg så mye at jeg tar meg et bad og en pizza (ikke samtidig). Rart at jeg skal kjede meg så mye, har alskens ting å gjøre, har masse spill som er langt i fra ferdigspilt, har gitaren her og nettet inneholder så meget, men jeg har ikke humøret til å gjøre noe. Søndag sucks. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dette er skikkelig dårlig. Har vært borte i en time og kommer tilbake, å så har dere ikke kommet lenger enn en side? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 I stedet for å bruke GoLive og Dreamweaver, aka dritt, så kan man jo bare lære seg å programmere. HTML og CSS er lettere å bruke enn de drittprogrammene, og man har mye mer kontroll med de. Jaja... Hver sin smak. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg bruker faktisk HTML og CSS, jeg koder tekstbasert, men I dreamweaver, for å ha oversikten over hvordan det ser ut. Sånn noenlunde. EDIT: Når jeg tenker meg om har jeg aldri kodet ved å kun bruke dreamweaver sine egne funksjoner... Kanskje jeg burde prøve det. Endret 27. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Apropo webkoding: Noen som vil gi litt kritikk på dette? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 dreamweaver funker fint om man bare skal ha en liten side å skrive "tull" eller legge ut diverse "tull" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg koder ræva mi jeg. Har fungert ganske bra, dog jeg har problemer med å se kilden :\ Burde egentlig ta å sove nå...er ikke mange timene til en skal på nattevakt igjen..lalaaa Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg koder ræva mi jeg. Har fungert ganske bra, dog jeg har problemer med å se kilden :\ Burde egentlig ta å sove nå...er ikke mange timene til en skal på nattevakt igjen..lalaaa har du ennå ikke sovet siden du kom hjem fra jobb? :O Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 har du ennå ikke sovet siden du kom hjem fra jobb? :ONei jeg har ikke det. Er ikke trøtt :\Dog det kommer vel når jeg kommer meg på jobb vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg