Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Sossen? Sosialen, is nice. Don't do shit, for my income. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Med andre ord er du en parasitt som suger på samfunnet uten å gjøre noe igjen for det. Sosialklienter med den holdningen der har jeg ingen ting til overs for. Noe annet er det om de faktisk prøver å ordne seg alternativ inntekt... Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Med andre ord er du en parasitt som suger på samfunnet uten å gjøre noe igjen for det.Sosialklienter med den holdningen der har jeg ingen ting til overs for. Noe annet er det om de faktisk prøver å ordne seg alternativ inntekt... JEPP! Er faktisk ufør, so shut up Lenke til kommentar
MSg Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Skaff deg samme jobb som jeg har; jobber 4,5 time hver dag, har 19k utbetalt + tillegg og gjør minimalt om dagen. Får tre måltider på jobb og kan leke så mye jeg vil. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Skaff deg samme jobb som jeg har; jobber 4,5 time hver dag, har 19k utbetalt + tillegg og gjør minimalt om dagen. Får tre måltider på jobb og kan leke så mye jeg vil. Kan ikke jobbe, har jævlig gode grunner Lenke til kommentar
MSg Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kan ikke jobbe, har jævlig gode grunner Tviler ikke =) Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kan ikke jobbe, har jævlig gode grunner Tviler ikke =) Jeg anser litt ironi der, har smertehølvette pga jeg har nerver i klem i ryggen, brakk ryggen på crosssykkel, tok backflip men det skjærte seg, dessuten har jeg erklæring fra flere leger og psykolog, psykisk ustabil + fysisk skade Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Skaff deg samme jobb som jeg har; jobber 4,5 time hver dag, har 19k utbetalt + tillegg og gjør minimalt om dagen. Får tre måltider på jobb og kan leke så mye jeg vil. applicationform, plz? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Gawd, it r hawt in here. Må komme meg ut for å kjøpe solkrem også, så raskt headsettet blir lada opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Don't do shit, for my income. Akkurat denne setningen fikk det til å virker mer som om du ikke gadd å gjøre noe, i stedet for at du faktisk er ufør. Jeg stiller ikke noen tvil til om det du sier er sant, men det var som sagt det du sa i starten som fikk det til å virke annerledes Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Gawd, it r hawt in here.Må komme meg ut for å kjøpe solkrem også, så raskt headsettet blir lada opp Hur går skjegget? ^^ Ja, skal bevege meg ut sjælv, må handle inn mat også. BAI BAI HW! Akkurat denne setningen fikk det til å virker mer som om du ikke gadd å gjøre noe, i stedet for at du faktisk er ufør. Jeg stiller ikke noen tvil til om det du sier er sant, men det var som sagt det du sa i starten som fikk det til å virke annerledes Alright Lenke til kommentar
MSg Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Var ingen ironi eller sarkasme i det jeg skrev tidligere. Har veldig respekt for folk som er unfit for å utføre arbeid. toth: jeg ble faktisk oppringt av naboen til min mor som lurte på om jeg kunne komme og ta en midlertidig jobb i barnehagen hennes, noe jeg gjorde. Jobber nå som midlertidig støttepedagog med ansvaret for to gutter på 4 år (eneggede tvillinger). Vært der i snart et halvt år. Veldig behagelig jobb og jeg slipper alle vanlige rutiner i barnehagen (bleieskift, matlaging o.l.) Endret 25. juni 2009 av MSg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 BigBlackUndy, proud owner of neckbeard Blir vel så jeg velger å gi faen i alt hva vennene mine sier om at jeg må barbere meg og satse på å la det vokse vilt i noen år, eller bare legge meg under kniven og la meg selv se nogen lunde anstendig ut Lenke til kommentar
MSg Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (...) la meg selv se nogen lunde anstendig ut Can't be done. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Grunnet 30+ grader på kontoret, har vi nå beveget oss ut i gangen og kapret to sofaer. ^^, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (...) la meg selv se nogen lunde anstendig ut Can't be done. Sier meg enig, men folk fortsetter nå å prøve. Det er ikke det at jeg har noe i mot å få en drøss med halvfete klær til innkjøpspris, eller liker oppmerksomheten fra søss sine venninner som skal style meg og kle meg opp, men jeg trives nå godt som slask også jeg. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Sier meg enig, men folk fortsetter nå å prøve.Det er ikke det at jeg har noe i mot å få en drøss med halvfete klær til innkjøpspris, eller liker oppmerksomheten fra søss sine venninner som skal style meg og kle meg opp, men jeg trives nå godt som slask også jeg. Neida, vær slask med stil, fungerer flott for meg ^^ Fy fan, det er VARMT her, nettop kommet inn, satt 2 min i skinnstolen, hørte borrelåslyd når jeg reiste meg o-O Endret 25. juni 2009 av BigBlackUndy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg