Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en bil som tar 0.4 på mila, drikker ikke olje og trenger kun å fylles hver femte uke :p Koster 250 spenn å fylle tanken

Say what? Har du utviklet en ny supermotor? Eller er det billigsalg på bensin der du bor? Jeg kjører ca 30-60 min hver dag, og er fornøyd med å bare måtte fylle hver andre uke for ca 650-700,-

Lenke til kommentar

Mnjaaaa :p Kjører kun tur-retur jobb. noe som det var snakk om i denne sammenhengen og det er 1.5 km til jobb :innocent:

Jeg har en bil som tar 0.4 på mila, drikker ikke olje og trenger kun å fylles hver femte uke :p Koster 250 spenn å fylle tanken

Say what? Har du utviklet en ny supermotor? Eller er det billigsalg på bensin der du bor? Jeg kjører ca 30-60 min hver dag, og er fornøyd med å bare måtte fylle hver andre uke for ca 650-700,-

Jeg kjører japsebil! :ph34r:

Lenke til kommentar
Kollektivtrafikk er veldig greit, så lenge det fungerer.

Nei, straks på tide å komme seg på jobb. Har alt sittet og kodet på et lite prosjekt i et par timer nå, men det er hobbyish :wee:

Kjekt da ^^ Jeg skal straks ut og feire bursdagen min før det bærer rett til flyplassen for reising i hele dag. Fikk i skrivende stund sang på døren av min mor, hennes samboer og samboerens datter..

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...