Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hosting og harking av en annen verden i dag... Lurer på om jeg skal ta en sickday. Skal flytte på fredag, så hvis jeg blir sjuk nå er jeg føkked. Da er det kanskje bedre å ta en preventiv sykedag og rulle seg inn i dyna et par timer til.

Eller prøver jeg å bortforklare å skulke jobben nå...?

Lenke til kommentar

Det aner jeg ikke tofagerl, men om du tror en "fridag" nå vil forhindre ytterligere fravær på jobb, så ville jeg holdt senga.

Selv har jeg "irritasjonshoste", der jeg går og småhoster konstant, samt at bihulene er tette elns, så det trykker noe vilt når jeg bøyer meg. Merkelig at jeg gidder å dra på jobb i dag. I går dro jeg nemmelig hjem med feber etter lunchen =P

edit: HAAAT! Bussen kjørte fem minutter før den skulle. Idioti. Nå kommer jeg nesten tre timer for sent på jobb. Flott jobb, Østfold Kollektivtrafikk :---)

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Rommet mitt er rene stekeovnen frem til 12 på kvelden, da det endelig begynner å bli "mørkt" og "kaldt". Så stakkars meg får ikke lagt meg før etter 12. Og jeg står opp 06 hver eneste dag nå. BLeeeh, zombie er lite gøy på jobb.

Lenke til kommentar
edit: HAAAT! Bussen kjørte fem minutter før den skulle. Idioti. Nå kommer jeg nesten tre timer for sent på jobb. Flott jobb, Østfold Kollektivtrafikk :---)

..er du i innerste ytterste bygdenorge eller? Mister én buss, også er det 3 timer til neste?

Lenke til kommentar

Nope, bor sentralt på østlandet. Problemet er at jobb og hjem ligger langt fra hverandre, og strekningen mellom disse to byene er lite frekventert av bussgjengere, tydligvis. Er sjeldent mer enn fem på bussen når den først går.

Jaja, fikk tid til å pusle litt med et hobbyprosjekt, da :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...