Shikaru Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 haha såpass fælt så mange som ligner på meg for tida da. var en dobbeltgjenger av meg i oslo som jogga het om dagen i følge en kompis. og en annen på et senter Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har akkurat kommet hjem fra kino. Så de usynlige.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg så Transformers 2 istad. Kongefilm - anbefales! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har akkurat kommet hjem fra kino. Så de usynlige.. Var du usynlige visst du så dem ?? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg så Transformers 2 istad. Kongefilm - anbefales! Wants to see.. sooo baaaad! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Wants to see.. sooo baaaad! Du har noe å glede deg til! Var en kjempefilm! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ufattelig herlig å være hjemme på hybelen igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg må begynne og fiske når vi har kjøpt hus Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nok en sen kveld. Natta folkens. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Morgen! Da var man snart på vei til jobb igjen =] Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hosting og harking av en annen verden i dag... Lurer på om jeg skal ta en sickday. Skal flytte på fredag, så hvis jeg blir sjuk nå er jeg føkked. Da er det kanskje bedre å ta en preventiv sykedag og rulle seg inn i dyna et par timer til. Eller prøver jeg å bortforklare å skulke jobben nå...? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Det aner jeg ikke tofagerl, men om du tror en "fridag" nå vil forhindre ytterligere fravær på jobb, så ville jeg holdt senga. Selv har jeg "irritasjonshoste", der jeg går og småhoster konstant, samt at bihulene er tette elns, så det trykker noe vilt når jeg bøyer meg. Merkelig at jeg gidder å dra på jobb i dag. I går dro jeg nemmelig hjem med feber etter lunchen =P edit: HAAAT! Bussen kjørte fem minutter før den skulle. Idioti. Nå kommer jeg nesten tre timer for sent på jobb. Flott jobb, Østfold Kollektivtrafikk :---) Endret 25. juni 2009 av clvn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Rommet mitt er rene stekeovnen frem til 12 på kvelden, da det endelig begynner å bli "mørkt" og "kaldt". Så stakkars meg får ikke lagt meg før etter 12. Og jeg står opp 06 hver eneste dag nå. BLeeeh, zombie er lite gøy på jobb. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Forbanna varme! Lå våken til klokka 2 i natt og så på dårlig tv fordi det var for varmt til å sove Whiteknight MSN nao! Endret 25. juni 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 edit: HAAAT! Bussen kjørte fem minutter før den skulle. Idioti. Nå kommer jeg nesten tre timer for sent på jobb. Flott jobb, Østfold Kollektivtrafikk :---) ..er du i innerste ytterste bygdenorge eller? Mister én buss, også er det 3 timer til neste? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Takk og pris for at noen er smart nok til å ta lappen og kjøpe bil Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nope, bor sentralt på østlandet. Problemet er at jobb og hjem ligger langt fra hverandre, og strekningen mellom disse to byene er lite frekventert av bussgjengere, tydligvis. Er sjeldent mer enn fem på bussen når den først går. Jaja, fikk tid til å pusle litt med et hobbyprosjekt, da Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Takk og pris for at noen er smart nok til å ta lappen og kjøpe bil Bensin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg