Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Neida det er en flott kultfilm som var tidlig ute ved å sette spørsmålstegn angående kynisk tv-underholdning... og som sørget for inspirasjon til en flott spillserie ^^,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Etter å ha kommet seg på bena, forsikret Llodra seg at hun hadde det bra. Deretter fulgte han opp med å gi henne en klem - til publikums store begeistring.

Selv publikumet til disse idrettsarrangementene forventer at utøverene skal være noen hensynsløse rasshøl som kun tenker på seg selv.

edit: Nei faen. Nå tolka jeg betydningen av ordet "begeistring" feil og sidestilte det med sjokkert og overrasket. :ermm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Etter å ha kommet seg på bena, forsikret Llodra seg at hun hadde det bra. Deretter fulgte han opp med å gi henne en klem - til publikums store begeistring.

Selv publikumet til disse idrettsarrangementene forventer at utøverene skal være noen hensynsløse rasshøl som kun tenker på seg selv.

Er du litt arg idag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Neida. Ikke noe særlig egentlig. Men jeg tolket bare det jeg leste, litt feil som sagt ;)

Trodde det var ment sånn at publikum var sjokkert over at han beklaget seg og sånn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...