Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Namnam, smurf :D

31 packets transmitted, 24 received, +3 duplicates, 22% packet loss
LOVING IT! Er to millimeter fra å flekke opp mobilen og surfe via HSDPA ^_^

Absolutt ^^

Irriterer meg kraftig at en av jentene jeg bodde med på Steinkjer ødela smoothiemaskina mi da ><

Har jo ei her hos familien min, men ville ha min egen *crai*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sjefen fikk også 100k i baksmell, men det var noe han visste om og hadde satt av penger til etter å ha solgt noen aksjer. Selv skrudde jeg opp skattprosenten min etter å ha fått igjen kroner null, altså betalt akkurat nok. Det er jo kjekke "sparepenger" til neste år ^^,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Noe som minner meg på: At samtlige mennesker utenfor midt-norge nekter å tro på at jeg ikke holder med Rosenborg. Senest i helga fikk jeg hån av en sunnmøring fordi Ålesund slo RBK. Å fortelle at Ålesund faktisk er ett av to favorittlag i Norge, hjalp lite. Noe fattern også fikk erfare, da han ble jaget ut av en pub i Bergen fordi de bastant mente at han var RBK supporter, selv om han alltid har holdt med Brann.

Ikke så veldig relevant med det du skrev, men jeg kom bare til å tenke på det.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Ideedio. Det er nok av idiotiske fotballfans, som absolutt skal sloss med andre supportere osv. Jeg har ikke noe mot bergensere eller folk fra Molde, men jeg kjenner en del som faktisk ikke kan utstå dem. Kun basert på at de heier på et annet fotballag. Fatter ikke hva det er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...