Midnight_walker Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Go' kveld folkens! Hvordan går det? Bærre bræ! Har laget meg godt over en halvliter med bringebær- og banansmoothie, så jeg storkoser meg! Med deg da, Simen? =] Joa, bare bra her! Stikker snart på pizzeria'n med mine fremtidige kollegaer. Blir koselig! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Bærre bræ! Har laget meg godt over en halvliter med bringebær- og banansmoothie, så jeg storkoser meg! Med deg da, Simen? =] Oppskrift takk! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg vil shoppe idag!! Eller kanskje jeg skal vente til i morgen, da får jeg lønningen også Jeg fikk en lue til den nette sum av 75 euro i dag ^^ Det var en veldig fin lue. En lue? Hva skal du med det midt på sommeren? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg antar han tror han ser kul ut med den. Jeg antar også at han tar feil... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Joa, bare bra her! Stikker snart på pizzeria'n med mine fremtidige kollegaer. Blir koselig! Jupp, blir det helt sikkert! Hvor har du fått deg jobb? =D Bærre bræ! Har laget meg godt over en halvliter med bringebær- og banansmoothie, så jeg storkoser meg! Med deg da, Simen? =] Oppskrift takk! Har ingen oppskrift, men ble namnam alikevell. Here goes: En pose frosne bringebær (400g?) En liten godt moden banan Kanskje en dl med tropisk nektar. OMNOMNOM! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Joa, bare bra her! Stikker snart på pizzeria'n med mine fremtidige kollegaer. Blir koselig! Jupp, blir det helt sikkert! Hvor har du fått deg jobb? =D Som butikkmedarbeider (+teknisk & lageransvarlig) i en landhandel som drives av Quality Spa & Resort Kragerø ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Gaaah, intet er som å oppdage når en har det helt for jævlig at jeg er fri for zyrtech og at du må på apoteket for å ordne mer *wallbash* Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Min sexy komfyr har ennå ikke funnet en eier! Førstemann som sender en PM får den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Da er det omsider middag her. Riktignok sent, men dog middag. Har ikke hatt matlyst i det hele tatt i dag, men må bare spise noe. Så da ble det Toro Pasta di Napoli med tilsatt tomat, basilikum, valnøttskinke og litt hvitløk. Dexter coming up =) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Min sexy komfyr har ennå ikke funnet en eier! Førstemann som sender en PM får den. PM på vei Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hurra! Endelig er den lystette gardinen på plass på mitt kjære rom. Da blir det film og TV-serier klokken 10 om morgenen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 I'm to sexy for your mom, to sexy for your mom ... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 b-real: bil + allergi er kjipt. Jeg skulle gitt mye for aircondition; nå har jeg valget mellom støvhelvettet og å bli kokt. Det som er så irriterende er at jeg har prøvd det flere ganger hvor deilig det er med aircondition, spesielt på langkjøring: etter 30-45min er jeg helt fin, nesen stopper å renne og konsentrasjonen er på høyde med hva jeg kan få til på vinterstid. Blir dyrt og jålete å bytte ut en helt fungerende, forholdsvis strøken og grei bil bare for å få aircondition til de få dagene det virkelig trengs. Er på et vis litt håpløst å forlange god pris på innbytte OG beholde begge sett dekk hos forhandler + begrenser meg jo til omtrent identiske biler. Vinterdekkene må jeg ha siden piggdekkavgift er dyrt og dekkene var nye i høst, sommerhjulene står på herlige orginalfelger som jeg ikke har kjangs på å matche uten at det blir svindyrt. Passerer jo 15k for felgene med dekk hos forhandler Invendig bilvask er egentlig noe herk; har en grei deal der med mamma, tar hennes bil utvendig så tar hun min invendig. Mer jobb for min del, men utvendig vask er jo kos. Nesten litt flaut å innrømme det, men begge hjulsettene + stereoen hoder snart på å ta igjen resten av bilen i verdi Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Link Løp-og-kjøp, eller bruk pengene på noe mer fornuftig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Link Løp-og-kjøp, eller bruk pengene på noe mer fornuftig? Kjøp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kjøpa kjøpa! clvn, jeg lagde en nesten lignende smoothie i dag, bare at jeg hadde i melk og yoghurt i stedet for tropisk nektar ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hmmmm... hvor skal jeg spa frem de pengene fra da tro? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Namnam, smurf 31 packets transmitted, 24 received, +3 duplicates, 22% packet loss LOVING IT! Er to millimeter fra å flekke opp mobilen og surfe via HSDPA ^_^ Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ran en bank! Eller få deg en jobb som gir betaling på forskudd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg