Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joa, bare bra her! :)

Stikker snart på pizzeria'n med mine fremtidige kollegaer.

Blir koselig! :wee:

Jupp, blir det helt sikkert! Hvor har du fått deg jobb? =D

Bærre bræ! Har laget meg godt over en halvliter med bringebær- og banansmoothie, så jeg storkoser meg! Med deg da, Simen? =]

Oppskrift takk! :D

Har ingen oppskrift, men ble namnam alikevell. Here goes:

En pose frosne bringebær (400g?)

En liten godt moden banan

Kanskje en dl med tropisk nektar.

post-38416-1245868124_thumb.jpg

OMNOMNOM!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da er det omsider middag her. Riktignok sent, men dog middag. Har ikke hatt matlyst i det hele tatt i dag, men må bare spise noe. Så da ble det Toro Pasta di Napoli med tilsatt tomat, basilikum, valnøttskinke og litt hvitløk. Dexter coming up =)

Lenke til kommentar

b-real: bil + allergi er kjipt. Jeg skulle gitt mye for aircondition; nå har jeg valget mellom støvhelvettet og å bli kokt.

Det som er så irriterende er at jeg har prøvd det flere ganger hvor deilig det er med aircondition, spesielt på langkjøring: etter 30-45min er jeg helt fin, nesen stopper å renne og konsentrasjonen er på høyde med hva jeg kan få til på vinterstid.

Blir dyrt og jålete å bytte ut en helt fungerende, forholdsvis strøken og grei bil bare for å få aircondition til de få dagene det virkelig trengs. Er på et vis litt håpløst å forlange god pris på innbytte OG beholde begge sett dekk hos forhandler + begrenser meg jo til omtrent identiske biler. Vinterdekkene må jeg ha siden piggdekkavgift er dyrt og dekkene var nye i høst, sommerhjulene står på herlige orginalfelger som jeg ikke har kjangs på å matche uten at det blir svindyrt. Passerer jo 15k for felgene med dekk hos forhandler :(

Invendig bilvask er egentlig noe herk; har en grei deal der med mamma, tar hennes bil utvendig så tar hun min invendig. Mer jobb for min del, men utvendig vask er jo kos.

Nesten litt flaut å innrømme det, men begge hjulsettene + stereoen hoder snart på å ta igjen resten av bilen i verdi :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...