Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hehe, så søtt. ^^

Hvordan går det med den avmagrede moren?

Hun har fått navn. :wee:

Fru/Frøken (vi har ikke helt bestemt oss) Murr. :wee:

Og hun og Knaske er ikke videre gode venner. Jeg tror hun har begynt å dytte vekk kattungene når de prøver å amme, for hun har lagt sitt på seg. Er kjempedeilig å kunne ta i henne uten å stikke seg på ribbein. :wee:

Nå er både Lucas, Jonas og Leia bortevekke, forresten. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er også fin.

Du har ikke David Gilmour in Concert da?

Der er det mye god musikk. Særlig "Je crois entendre encore".

Tror ikke det nei.. Har bare de to dvd'ene. Er min bror og pappa sine egentlig da, men hører like mye på det jeg ^^

Men har noen cd'r også, bare veit ikke helt hvilke..

Elsk musikk <3

Lenke til kommentar
Hun har fått navn. :wee:

Fru/Frøken (vi har ikke helt bestemt oss) Murr. :wee:

Og hun og Knaske er ikke videre gode venner. Jeg tror hun har begynt å dytte vekk kattungene når de prøver å amme, for hun har lagt sitt på seg. Er kjempedeilig å kunne ta i henne uten å stikke seg på ribbein. :wee:

Nå er både Lucas, Jonas og Leia bortevekke, forresten. :(

Ikke si hun og knaske slåss, eller.no?

Lenke til kommentar
Ikke si hun og knaske slåss, eller.no?
Hva skjer med punktumene mellom eller og no? Fuck that.

Men nei, Knaske prøvde å humpe på henne, og hun klikket og satte seg under vasketrallen og knurret til ham. Knaske var skikkelig teit i dag, og til slutt klikket jeg og hylte til ham, og da gikk han skikkelig stakkarslig inn i buret sitt uten slåsskamp xD

Lenke til kommentar
Woah! Noen som har sett den siste videoen til lasse Gjertsen? Den om selvmord, syk syk video!

Virket litt som om han har blitt litt vel oppmerksomhetssyk. Men som et rent stunt så var den ikke så dum i guess :shrug:

ja, han er definitivt blitt skikkelig PR kåt, men videoen var veldig bra da!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...