Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jasså, skal du la dette bli en totning sak? :ohmy:

Neida. Jeg elsker totninger. Særlig en. :love:

Awww.. Nå blei jeg glad :love:

Knewt: Kan du gjøre meg en tjeneste? Ta med et kamera til en sko forhandler, så filmer reaksjonen til betjeningen når sier du skal gå på skoene dine :)

Eller, hvordan klarer du det?

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Vintermåne: Har du tenkt på at navnet ditt kan virke litt veldig jentete? Mulig det bare er jeg som oppfatter det sånn, men jeg gjør nå en gang det. Bare et lite tips (:

Jeg synes han skal beholde det jeg. Hvem har sagt at man MÅ ha ekstremt stereotypisk kjønnsforklarende nick? Synes det er best om ingen bryr seg om det egentlig. Man bør danne seg et bilde av personen ut fra hva de skriver. Ikke utfra nicket og om man tror det høres ut som et "jentenavn" eller "guttenavn"

Forresten så kan det kanskje være en fordel å ha et "jentete" navn på et forum hvor det er flest gutter :hmm:

*vurdere å registrere en konto under nicket BlondBabe14*

Synes Vintermåne var bedre enn Metalheart. Metalheart hørtes ut som en stereotypisk, fjortiss-slipknot-metalldigger :roll: Som jeg var på den tiden jeg regga meg :roll:

Vintermåne blir borte om 170 dager ca.

Du, det var i sommer du byttet fra SirChris til metalheart. Ikke såå lenge sida :p

Lenke til kommentar
Vintermåne: Har du tenkt på at navnet ditt kan virke litt veldig jentete? Mulig det bare er jeg som oppfatter det sånn, men jeg gjør nå en gang det. Bare et lite tips (:

Jeg synes han skal beholde det jeg. Hvem har sagt at man MÅ ha ekstremt stereotypisk kjønnsforklarende nick? Synes det er best om ingen bryr seg om det egentlig. Man bør danne seg et bilde av personen ut fra hva de skriver. Ikke utfra nicket og om man tror det høres ut som et "jentenavn" eller "guttenavn"

Forresten så kan det kanskje være en fordel å ha et "jentete" navn på et forum hvor det er flest gutter :hmm:

*vurdere å registrere en konto under nicket BlondBabe14*

Synes Vintermåne var bedre enn Metalheart. Metalheart hørtes ut som en stereotypisk, fjortiss-slipknot-metalldigger :roll: Som jeg var på den tiden jeg regga meg :roll:

Vintermåne blir borte om 170 dager ca.

Du, det var i sommer du byttet fra SirChris til metalheart. Ikke såå lenge sida :p

Jeg bytter litt nå og da. Har dlri blitt fornøyd med noe bruker- eller visningsnavn jeg har hatt, så en dag kommer jeg til å finne et jeg blir værende med.

Lenke til kommentar
L4r5 og Kibs, ikke så negative og raske nå da.

Jeg støtter ham når jeg er på fest og vindfanget er fylt med sko og gulvet er vått og jeg skal ut og pisse / røyke :p

Ja ok... Om man tråkker oppå diverse sko som ligger slengt rundt så går man sko

Lenke til kommentar
Da gir jeg opp. Diskusjon avsluttet. Jeg går... eh.. hva er riktig?... Jeg går MED skoene mine. :wee:

Skal du ha de i en pose eller noe? Eller ta de med på date?

L4r5 og Kibs, ikke så negative og raske nå da.

Jeg støtter ham når jeg er på fest og vindfanget er fylt med sko og gulvet er vått og jeg skal ut og pisse / røyke :p

Men ikke mer enn en gang i året, altså?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...