Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvordan går det med røykestoppen forresten Smurf? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Du fant en kreativ måte og få opp det vannet fra midtkonsollen også?Det forsvant av seg selv i varmen tror jeg Eller det fant seg en måte å renne ned i elektronikken på? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Eller det fant seg en måte å renne ned i elektronikken på? Hysj...ikke si slik da, kan hende jeg blir faktisk nødt å koste noen kroner på den bilen da jo! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 25 kg kjøtt er vel litt over tillatt grense ja... 10kg på meg, 10 kg på fattern og tredjemann som var med skulle ikke handle noe særlig kjøtt så da kunne vi bruke litt av kvota hans også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvordan går det med røykestoppen forresten Smurf? Er på min sjette uke uten nikotin nå, har til og med klart meg bra i fylla. Jeg er stolt og overraska av meg selv. Hadde noen anfall her ei natt hvor jeg holdt på å bli gal for at jeg ikke hadde røyk. Tror det bare er psykisk nå, for når jeg går forbi røykere ute, så snur jeg meg bort og prøver å unngå de fordi jeg syns det er helt jævlig Før ville jeg stått der og nytt det Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 10kg på meg, 10 kg på fattern og tredjemann som var med skulle ikke handle noe særlig kjøtt så da kunne vi bruke litt av kvota hans også. Jeg kunne vel ikke lukte at dere var tre stk i bilen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sitter og tar pause mellom flyttepakkesesjoner. Varmt nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Eller det fant seg en måte å renne ned i elektronikken på? Hysj...ikke si slik da, kan hende jeg blir faktisk nødt å koste noen kroner på den bilen da jo! Aww, jeg skal ikke mobbe bilen din. Jeg liker den, den har tross alt reddet meg fra en gåtur fra Ski til Drøbak om natta. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg kunne vel ikke lukte at dere var tre stk i bilen Derfor jeg skrev det. Tollerdama ville ikke bli tatt bilde av der hu rota baki bilen da. Tenkte jeg skulle ta bilde til Junifest-tråden min. Temaet er "Det vi ikke vil se" og på den lista er tollere ganske høyt oppe. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kan noen bla fram Whiteknight til meg ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sitter og tar pause mellom flyttepakkesesjoner. Varmt nå Uff, det skal jeg i helga. Kombinert med festival og vasking : < Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Derfor jeg skrev det. Tollerdama ville ikke bli tatt bilde av der hu rota baki bilen da. Tenkte jeg skulle ta bilde til Junifest-tråden min. Temaet er "Det vi ikke vil se" og på den lista er tollere ganske høyt oppe. Burde stilt opp på bilde uten ansikt da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Burde stilt opp på bilde uten ansikt da.Var det jeg også foreslo, men de hadde visst ikke lov til det hvis ikke det var forhåndsgodkjent av sjefen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg tenkte nøyaktig det samme Bytex.. Jeg og Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Blæ. Da jeg fikk jobben min forsto jeg det sånn at jeg skulle selge is i en bod, men jeg skal visst passe på barn i en sklie/hoppeslott. Jaja, er i hvert fall en sommerjobb. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Blæ. Da jeg fikk jobben min forsto jeg det sånn at jeg skulle selge is i en bod, men jeg skal visst passe på barn i en sklie/hoppeslott. Jaja, er i hvert fall en sommerjobb. Nedtur! Å jobbe i en isbod er jo den ultimate jobben, og å passe på skrikerunger er det helt motsatte. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Go' kveld folkens! Hvordan går det? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg vil shoppe idag!! Eller kanskje jeg skal vente til i morgen, da får jeg lønningen også Jeg fikk en lue til den nette sum av 75 euro i dag ^^ Det var en veldig fin lue. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Go' kveld folkens! Hvordan går det? Bærre bræ! Har laget meg godt over en halvliter med bringebær- og banansmoothie, så jeg storkoser meg! Med deg da, Simen? =] MSgpus: Det må være en fin lue, ja! Skulle ta meg en shoppingrunde i Sarpsborg i sta, men fant jo absolutt ingenting jeg hadde lyst på. Eller, jeg fant en shorts, men det er litt teit å ha to av samme modellen. Ihvertfall til 800,- per shorts =P Endret 24. juni 2009 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg