Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

@tofagerl: Kanskje det. Skal snakke litt med de andre i familien. ^^

Edit: Det ble visst for mye styr når vi ikke egentlig trenger det elns, selv om den vi har "Godt kan være opptil 10-15 år gammel" ...

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg vært flink og vasket bilen innvendig, trengtes faen meg. Grusvei der den står parkert og en trengte bare å klappe litt på setene før en så støvskyen drysse ned.

Så HATER jeg allergi, går her som en neddopet mann og snørret renner og tårene triller ifra øya.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Daaakar, men alikevel så flinke bi-ril!:D

Her føler jeg meg stolt bare jeg har fått til å sette opp thunderbird til hotmailen min. Nå gjenstår det bare å få til å synkronisere den mellom de tre pc-ene mine.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Da har jeg vært flink og vasket bilen innvendig, trengtes faen meg. Grusvei der den står parkert og en trengte bare å klappe litt på setene før en så støvskyen drysse ned.

Så HATER jeg allergi, går her som en neddopet mann og snørret renner og tårene triller ifra øya.

Du fant en kreativ måte og få opp det vannet fra midtkonsollen også?

Lenke til kommentar

I dag har jeg vært på harrytur. Det ble tre og et halvt brett brus, 3-4kg godteri, to flasker rødvin, en liter 60%, 6 smirnoff ice og fem pakker tobakk.

I tillegg kommer kvota til fattern og over 25kg kjøttvarer. Ble selvsagt stoppa i tolla. Kan ikke regne med noe annet når vi kjørte den bilen, men siden vi ikke hadde handla mere så gikk det bra. Søte tollersker da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...