Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Sitter på jobb, formaterer noen gamle disker på en server som jeg skal sette opp raid på og øve meg til fagprøven med. Ellers er det temmelig så dødt her og jeg ser kun fram til vinteren kommer.

Lenke til kommentar

faren min slår den, sitter i en container bil og tømmer søppel fra 05:30 til 16:00 -17:00 hver dag. og jeg syns like vel synd på meg selv :p

hente container - til dynga

osv. osv osv. all day long

Endret av medlem-173043
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
jeg klarte nettopp mopedlappen! FUCK OFF, Jævla forum :D

Gratulerer. Du er nå blitt til et stort irritasjonsmoment for oss bilister som ofte ønsker at mopedister hadde visst at de faktisk skal holde seg lengst mulig til høyre dersom de ikke klarer å holde fartsgrensen. Dette for å ikke hindre flyten i trafikken :)

Som sagt. Gratulerer og skynd deg gjerne med å få fjernet plomberinga.

Lenke til kommentar

Egilanso: huff for en negativ holdning. Jeg foretrekker at mopedistene holder seg midt på, evt. litt imot venstre. Har ingenting imot å bli liggende bak en moped fram til neste strekke som egner seg til forbikjøring, men misliker sterkt bilister som på død og liv skal presse seg fram forbi enhver moped, og opp i ræva på de som faktisk tenker seg om før de kjører forbi.

Disclaimer: jeg har aldri kjørt moped. Syns egentlig at mopedene bør holde seg til bykjøring og heller kjøre opp til lettsykkel om de skal kjøre mye på landeveier. Trimmede totaktsmotorer som blir kjørt hardt bråker og forurenser unødvendig mye. Ja til EU's totaktsforbud!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da jeg kjørte opp på moped ble vi lært det at dersom vi ikke klarer å opprettholde farten, så skal vi gjøre plass for bilistene. Å ligge i 40km/t på en vei hvor fartsgrensen er 80km/t blir ikke kun et stoort irritasjonsmoment, men det skaper også farlige situasjoner da enkelte idiotiske bilister skal presse seg opp i ræva på den stakkars mopedisten som blir stressa og kanskje klarer å velte, eller at bilistene skal kjøre forbi på uoversiktlige steder. Dette gjelder forøvrig samtlige som sørger for dårlig flyt i trafikken.

Mopedene er laget for å kjøre i maks 70km/t, men de blir plombert ned til maks 50 når de blir importert, av en eller annen merkelig grunn.

Ikke helt relevant, men likevel morsom.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg husker at vi ble fortalt at vi skulle ligge mot venstre, gudene vet hvorfor. Jeg ligger ca alltid mot høyre og stopper opp ute i veikanten når jeg har kø bak meg for å slippe forbi folk.

Men så har jeg alltid jævlig god tid når jeg er ute og putrer i 40-45 km/t :p

Vel, jeg har generelt god tid.

Gjør ikke noe om jeg kommer for seint til ting, så lenge jeg ikke stresser er jeg fornøyd. Det går alltids en buss / et tog / et fly, og jeg er på skolen for å være sosial / spise frokost :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...