KvitKnekt Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg vil shoppe idag!! Eller kanskje jeg skal vente til i morgen, da får jeg lønningen også Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg får ikke koset meg, for facebook er blokkert på arbeidsplassen min :< Proxy servere? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 God morgen folkens! jeg våknet nettopp fra å ha sovet i nærmere 12 timer. Nå ligger jeg i sengen og nyter sommerferien for fullt. Hva skjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sitter på jobb, formaterer noen gamle disker på en server som jeg skal sette opp raid på og øve meg til fagprøven med. Ellers er det temmelig så dødt her og jeg ser kun fram til vinteren kommer. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 daamn. det er varmt ute. gief cola! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 oi oi oi oi! det skal bli digg å bli ferdig på jobb/trening idag!! Skal chille i sentrum! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 daamn. det er varmt ute. gief cola! JA! Det er 25 grader ute, og jeg klarte nettopp mopedlappen! FUCK OFF, Jævla forum Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 sommerferie jeg sitter på diskusjon.no hele dagen, alle kompisene er på ferie og brødskiva mi landa oppned. værste sommerferien EVER Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 værste sommerferien EVER Jeg sitter på et kontor fra 7:30 til 16:00 hver dag. I hele sommer. Slå den. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) faren min slår den, sitter i en container bil og tømmer søppel fra 05:30 til 16:00 -17:00 hver dag. og jeg syns like vel synd på meg selv hente container - til dynga hente container - til dynga hente container - til dynga osv. osv osv. all day long Endret 24. juni 2009 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 jeg klarte nettopp mopedlappen! FUCK OFF, Jævla forum Gratulerer. Du er nå blitt til et stort irritasjonsmoment for oss bilister som ofte ønsker at mopedister hadde visst at de faktisk skal holde seg lengst mulig til høyre dersom de ikke klarer å holde fartsgrensen. Dette for å ikke hindre flyten i trafikken Som sagt. Gratulerer og skynd deg gjerne med å få fjernet plomberinga. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 moped folket blir søren meg lært opp til at de har like mye rett som bilister på vegen, og at de kan ligge mitt i veien. arghhh Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 faren min slår den Hva med barna i Afrika som ligger og stekes i sola? Husk, det er alltid noen som har det verre enn deg, så pris deg lykkelig over det du har. Skryt, ikke reklame Haha, genialt. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 ja, men det er ikke så lett å huske på alltid. (på vinteren i Norge) OH NO, det er bare 19 grader her inne, im freezing to death (uteliggere på vintern i moskva) å så heldige vi er det er bare 13- grader Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Egilanso: huff for en negativ holdning. Jeg foretrekker at mopedistene holder seg midt på, evt. litt imot venstre. Har ingenting imot å bli liggende bak en moped fram til neste strekke som egner seg til forbikjøring, men misliker sterkt bilister som på død og liv skal presse seg fram forbi enhver moped, og opp i ræva på de som faktisk tenker seg om før de kjører forbi. Disclaimer: jeg har aldri kjørt moped. Syns egentlig at mopedene bør holde seg til bykjøring og heller kjøre opp til lettsykkel om de skal kjøre mye på landeveier. Trimmede totaktsmotorer som blir kjørt hardt bråker og forurenser unødvendig mye. Ja til EU's totaktsforbud! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 sommerferie jeg sitter på diskusjon.no hele dagen, alle kompisene er på ferie og brødskiva mi landa oppned. værste sommerferien EVER buhu. cyph: grattis!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Da jeg kjørte opp på moped ble vi lært det at dersom vi ikke klarer å opprettholde farten, så skal vi gjøre plass for bilistene. Å ligge i 40km/t på en vei hvor fartsgrensen er 80km/t blir ikke kun et stoort irritasjonsmoment, men det skaper også farlige situasjoner da enkelte idiotiske bilister skal presse seg opp i ræva på den stakkars mopedisten som blir stressa og kanskje klarer å velte, eller at bilistene skal kjøre forbi på uoversiktlige steder. Dette gjelder forøvrig samtlige som sørger for dårlig flyt i trafikken. Mopedene er laget for å kjøre i maks 70km/t, men de blir plombert ned til maks 50 når de blir importert, av en eller annen merkelig grunn. Ikke helt relevant, men likevel morsom. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 24. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg husker at vi ble fortalt at vi skulle ligge mot venstre, gudene vet hvorfor. Jeg ligger ca alltid mot høyre og stopper opp ute i veikanten når jeg har kø bak meg for å slippe forbi folk. Men så har jeg alltid jævlig god tid når jeg er ute og putrer i 40-45 km/t Vel, jeg har generelt god tid. Gjør ikke noe om jeg kommer for seint til ting, så lenge jeg ikke stresser er jeg fornøyd. Det går alltids en buss / et tog / et fly, og jeg er på skolen for å være sosial / spise frokost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg