Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Megan fox ikke pen? Altså, jeg kan forstå at noen vil si at hun kanskje ikke er jordens vakreste skapning, men å si at hun ikke er pen overhode... Det blir litt for langt.

Just not my type.

På samme måte som jeg ikke finner Alba eller Biel pene i det hele tatt. Eller Knightly. De fleste sier det er noe galt med meg når jeg ytrer meningene mine om skjønnhet, musikk og film, så jeg holder stort sett kjeft.

Virker ikke som det er særlig mange andre enn meg som er interessert i filmer og romaner hvor hovedpersonen dør og det onde vinner.

Derfor slår aldri manusene mine gjennom når vi skal lage kortfilmer på skolen. Irriterende nok ><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått bukse, shorts og skjorte alt. Men kanskje kjøpe mer ja. Ikke dumt.

Roma er flott, særlig når man slipper å betale noe særlig selv.

dame til datasmurf ??

Hvis det betyr at vi slipper flere puppebilder er jeg all in.

Lenke til kommentar
Var jo i Paris i jula. Kjøpte meg en skjorte og noe småstasj. Men var altfor blakk til å kunne shoppe skikkelig. Var irriterende. Sinnsykt mye kult der!

Kan tenke meg at Roma er mye av det samme.

Ser den. Jeg har fått en grønn Levi's bukse, en lilla shorts med matchende skjorte og en del andre mer eller mindre praktiske ting. Har ikke helt orket noen shopperunde enda, men dette er siste hele dagen her, så den er satt av til shopping.

Endret av MSg
Lenke til kommentar

Takker for omtanken, men her skal ikke kjøpes noe kvinnfolk, jeg liker ikke tanken på kjøp og salg av mennesker.

Heller ensom enn å ha på seg at man handler med menneskeliv. Eller menger seg med prostituerte eller eskortepiker. Eww.

Dog, puppebildene av meg slipper dere aldri. De dukker opp i en tråd når dere minst venter det, men kun når mange nok ber om det, som har vært grunnen ved hver anledning.

Men yeah. Tacky nips du kan gi til folk er jo alltid en slager å bruke penger på.

Og mer klær, om du er gem, kjøper du meg en raff kjole :p

Lenke til kommentar

Raffkjole på deg tror jeg ingen er tjent med.

Men nips skal kjøpes med. Har noen søte mennesker jeg skal ha med gave til, så må fikse det. Kjøpt en del men må ha mer. Desutten er det ikke nips.. Hater nips. Dette er kvalitet tvers igjennom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...