Datasmurf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Da har jeg slækka på sofaen og sett film med minstesøss. Hu ville ha noe hu kunne le av, så jeg satte på Little Nicky og Space Jam. De er ganske chille, og jeg har sett de såpass mange ganger at jeg slipper å konse for å få med meg handlinga, eller generelt følge med. Tipper minsta blei litt irritert etterhvert når jeg sa ut replikene noen sekunder før de ble sagt på filmen, mens jeg satt med nesa i ei bok, ha ha ha xD Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Litlle Nicky er kul Hvor gammel er lillesøsteren din smurf? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 15,5 år. Og irriterende som fy mtp. at hu bare går og maser om at jeg skal finne en kompis av meg som er 5-7 år eldre enn henne, som er både kjekk, sexy, snill og er interessert i ei jente på 15-16. Gah *riste oppgitt på huet* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 15,5 år. Og irriterende som fy mtp. at hu bare går og maser om at jeg skal finne en kompis av meg som er 5-7 år eldre enn henne, som er både kjekk, sexy, snill og er interessert i ei jente på 15-16. Gah *riste oppgitt på huet* Haha, give her to me Eller ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Du er litt ung, er du ikke? Og hu er fortsatt besatt av Britney og mener hu er både pen og flink til å synge (samt at hu digger Avenged Sevenfold og Twilight, eww). Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hva er galt med Avenged Sevenfold? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Britney Speaaaaars.... Neida, søsteren din er sikkert søt hun, men tror ikke jeg skal forplikte meg til noe :!: Endret 24. juni 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Yay, runda nettopp Bioshock, og Britney har ganske mye kult. NP: Annie ─ Chewing Gum Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hva er galt med Avenged Sevenfold? I mine ører suger de balle. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Morgen! Da er man straks på vei til jobb igjen.. Hurray \o/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Morgen ja, ikke sovet i natt. Leste ei litt for bra bok, og da jeg var ferdig, var jeg etterlatt med et helvetes inntrykk og nå får jeg ikke sove Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Argh, 5 timer søvn inatt. Zombiiieee Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg ser ikke frem til denne dagen, pakke med meg ting jeg trenger til søndag, buss til Tr.hjem, tog til Steinkjer, begynne å pakke og vaske fellesarealene igjen, enda grundigere enn for to uker siden, så dra på konsert uten å ta meg råd til å drikke og så sove Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Argh, 5 timer søvn inatt. Zombiiieee Hihi, jeg pleier å være fornøyd med fem timers søvn, jeg ^_^ Og deeeer var pengene man fikk igjen på skatten på konto. NAM! =D Smurf: Du har en dose medlidenhet fra meg. Konsert uten mulighet til å kjøpe øl er ikke kult =/ Anbefal meg et par sommersanger i indiesjangeren, anywån? Eller noe med skikkelig sommerfeeling, om du sitter på noe. Ikke de typiske norske sommersangene, plox. Endret 24. juni 2009 av clvn Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Da har man fått skattepengene på konto ja! \o/ Shoppings idag da ^^ Å begynne å lese bok fordi du ikke heeelt er trøtt nok til å sove er farlig -.- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hihi, jeg pleier å være fornøyd med fem timers søvn, jeg ^_^ Har ikke noe imot lite søvn en natt, det går fint. Men nå har jeg sovet dårlig siden søndag... Begynner å tære på kreftene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg