SpecialForce Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Srrius? Synes de ikke er så ille, og jeg hører OFTE på Sputtify. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 "I'm Jonathan from Spotify. I hope you're enjoying Spotify as much as we do" Brenn i helvete din forbanna dritt! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Huffsann... Du har liten tålegrense selv om du får gratis musikk..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Rural: ingenting her i verden er gratis. De tjener jo penger på ads. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har en liten tålegrense når jeg hører ting om og om igjen ja. Som med mødre... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Rural: ingenting her i verden er gratis. De tjener jo penger på aids. fixed Jeg har en liten tålegrense når jeg hører ting om og om igjen ja. Som med mødre... Mødre er vel unntaket, men spotifyreklamene er helt greie. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Da skal du prøve å være plateanmelder. Selskaper sender promo-cd'r som har beskjeder som "You are now listening to Hammerfall's new album, due out in april" midt inni låter for å unngå piratkopiering. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Da skjønner jeg de som anmelder plater blir rimelig forbannet. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det flaueste er helt klart når Spotify-reklamen kommer opp på utesteder o.l. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Da skal du prøve å være plateanmelder. Selskaper sender promo-cd'r som har beskjeder som"You are now listening to Hammerfall's new album, due out in april" midt inni låter for å unngå piratkopiering. Er du plateanmelder? For hvem da? Hehe, til noe helt annet: Jeg og en kompis kom inn på ett rimelig merkverdig og ikke minst VELDIG random tema mens vi chillet hos ham i dag; Hvor langt skal kjønnshår være for å oppnå optimal komfor til daglig? 1: Fresh shaved 2: 2-3 mm langt 3: "Halvlangt" 4: Full afro Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) No kidding, spesiellt siden man helst bør høre ei skive 10 ganger for å komme inn i den. Har sett anmeldelser der anmeldern skriver "You are now listening to xxxxxxx" midt i setninger for å irritere leseren like mye som det irriterte ham. Har tenkt på det sjøl også. Edit: jeg anmeldte plater for heavymetal.no og imhoptep en stund. Fikk bøttevis av rare promoer i posten, og mange hadde slike idiotmeldinger hele tiden så vi ikke skulle få lyst å rippe og legge ut til fildeling. Men de skyter jo seg selv i foten, siden det er anmelderne som skal spre blest om plata FØR den kommer ut. Da hjelper det ikke særlig å bli avbrutt av meldinger midt i låtene. Endret 23. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Litt som en avbrutt orgasme. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 All night long! (all night) All night long! (all night) All night long! (all night) All night long! (all night) All night long! (all night) All night long! (all night) All night long! (all night) All night long! (all night) All night long! (all night) All night long! (all night) All night long! (all night) All night long! (all night) All night long! (all night) All night long! (all night) All night long! (all night) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Natt alle god sammen! Skal lage egg og bacon til frokost imorra og jeg gleder meg nesten like mye som til Forza 3. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Nammeh God natt, ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Get outta my dreams! And into my car! Den låten hadde nok ikke blitt så akseptert i disse pedo-tider. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Litt som en avbrutt orgasme. Men om orgasmen blir lagt ut på nettet tjener jo ikke de prostituerte penger lenger, derfor er det på mange måter verdt det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg er trøtt. Som sagt så gjort, tre-fire timers søvn senere. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Du er så gærn du kommer til å slå deg me e-e-en jern name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nå er det på tide jeg legger meg Natta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg