hvorre Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fyti helvete... Å drekke med foreldre er ikke alltid bare gull og grønne skoger. Faen som jeg hadde lyst til å arrestere kameraten til fattern på ruspolitikk. Men noen ganger så er det best å holde kjeft og holde bekjentskaper ved like. Lyst til å fortelle? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Fyti helvete... Å drekke med foreldre er ikke alltid bare gull og grønne skoger. Faen som jeg hadde lyst til å arrestere kameraten til fattern på ruspolitikk. Men noen ganger så er det best å holde kjeft og holde bekjentskaper ved like. Han drakk og fordømte narkotika, eller? Endret 23. juni 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Han drakk og fordømte narkotika, eller? Bare litt eller. Hasj er tydeligvis gateway to hell, mens alkohol er intet annet enn god kultur. Ære være grøftefylla. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 I så fall høres det ut som foreldra mine, selvmotsigende mennesker. Men forventer ikke noe av leger på noen og femti. Null peil og forståelse på ungdommen nå til dags, og hva som foregår og lever etter statistikken. Ja ja. De om det. Jeg tror ikke på statistikk. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Apropos statistikk: Folk som driver med idrett drikker mest. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Apropos statistikk: Folk som driver med idrett drikker mest.Det slår beina under slagordet mitt "Gi ungdommen alkohol før idretten tar dem". Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) jeg driver med idrett og drikker ikke :o in yo face! Edit: Endret 23. juni 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 jeg driver med idrett og drikker ikke :o in yo face! Edit: Et unntak forandrer ikke en trend. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Gapwick, ja, jeg leste det i Adressa i sted Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 jeg driver med idrett og drikker ikke :o in yo face! Edit: Men driver du med organisert idrett? Individuelle utøvere er visst ikke så utsatt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 The eastern world, it is exploding Violence flarin’, bullets loadin’ You’re old enough to kill, but not for votin’ You don’t believe in war, but what’s that gun you’re totin’ And even the Jordan River has bodies floatin’ But you tell me Over and over and over again, my friend Ah, you don’t believe We’re on the eve of destruction. Don’t you understand what I’m tryin’ to say Can’t you feel the fears I’m feelin’ today? If the button is pushed, there’s no runnin’ away There’ll be no one to save, with the world in a grave [Take a look around ya boy, it's bound to scare ya boy] And you tell me Over and over and over again, my friend Ah, you don’t believe We’re on the eve of destruction. Yeah, my blood’s so mad feels like coagulatin’ I’m sitting here just contemplatin’ I can’t twist the truth, it knows no regulation. Handful of senators don’t pass legislation And marches alone can’t bring integration When human respect is disintegratin’ This whole crazy world is just too frustratin’ And you tell me Over and over and over again, my friend Ah, you don’t believe We’re on the eve of destruction. Think of all the hate there is in Red China Then take a look around to Selma, Alabama You may leave here for 4 days in space But when you return, it’s the same old place The poundin’ of the drums, the pride and disgrace You can bury your dead, but don’t leave a trace Hate your next-door neighbor, but don’t forget to say grace And… tell me over and over and over and over again, my friend You don’t believe We’re on the eve Of destruction Mm, no no, you don’t believe We’re on the eve of destruction. *synge* Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Treningen på en mandag etter en fyllekule er ikke det beste jeg veit ... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 jeg driver med idrett og drikker ikke :o in yo face! Edit: Men driver du med organisert idrett? Individuelle utøvere er visst ikke så utsatt. fanken! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Rock mot idrett! Fuck yeah! La oss sende dem inn i scientologien! Hank vil bli stolt over oss! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Teller et glass øl i ny og ne som "drikking"? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ok, frijazz mot religion! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Årets første bad unnagjort! Det var digg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Teller et glass øl i ny og ne som "drikking"? Vel...Krf her i fjorden gikk i mot at en matfesival skulle få skjenkebevlgning. for det kunne være ungdommer der. Og det ville ikke være et godt eksempel å bruke rusmidler ved en slik anledning mente de. Selv så mener jeg de er helt på jordet og at god alkoholkultur er å ta en øl inntil maten fremfor å fronte grøftefylla, men Krf er Krf. De har sine egne måter å se ting på. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Alkohol er ikke et rusmiddel, for noe tull! Det er gift Edit: skål! Endret 23. juni 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg