Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det jeg gjorde når hunden min fikk betennelse på snabben.

... seriøst?

Yupp og dyreleger sier det samme;)

Man bruker en sånn pipett med ballong på, hunden syns ikke det er vondt for sånt hører man, ser man og merker.

Du får en sånn greie du blander med vannet av dyrelegen.

Hysj på deg Mikkel, er jeg som er tøsa her..

JA, og han er MIN.

BARE MIN....muahahaha

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Stilig, har hund selv, så trodde ikke at det var vondt for hunden eller noe, jeg så bare for meg deg med grønnsåpeflaske og fingrene rundt tissen til bikkja :p det var... spesielt!

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Stilig, har hund selv, så trodde ikke at det var vondt for hunden eller noe, jeg så bare for meg deg med grønnsåpeflaske og fingrene rundt tissen til bikkja :p det var... spesielt!

Du bruker jo hansker hvis man vil det, men sånne ting bør man dresere hunden til og stå stille på fra de er små.

Samme med negler, tennene osv.

Når jeg vasket hunden (en 58kg Dobberman ) så tok jeg med han ut, han sto uten bånd og jeg spylte han med hageslangen på det kraftigste. Han sto og dirret for han likte det, for det ble som en masasje for han også.

Det er forresten et godt tips og masere hunden sin på ryggen osv. Siden mange hunder også kan plages med sånt sånn som vi gjør.

Regner med at du kan dette selv:)

Så det var ikke noe "veive med fingern"-opplegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Har selv en dachs på 10-15 kg, så den er så liten at vi vasker den i badekaret :) Morsomt helt til den begynner å riste seg :(

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Jeg vil også ha dachs : <

Synd de visstnok ikke er spesielt allergivennlige av seg ...

Oh well, nedfor-smurf coming up.

St.Hans-feiringa her oppe er avlyst, alle er alle slags andre steder, og venna mine er henholdsvis i Trondhjem, hjemme og raider Ulduar eller sjuke. Eller fortsatt i USA ><

Yee-fuckings-haw!

Lenke til kommentar
Hvor befinner nevnte rønne seg?

Bygda. O.o

aka Vestfossen.

Festfossen er digg! ;)

Spesielt når onkel Einar og onkel Egil og Jan-Einar fyller huset med Vaager og venner av Vaagene og sender maxier inn til Bærum og Frogner (ikke spør meg hvorfor det er de to stedene maxiene alltid går til, det er nå en gang sånn) for å hente inn ungjenter ...

Alkoholen flommer, jentene flommer, tobakk i kilovis og en heidundrandes fest som sikkert bare blir overdrevet mer og mer for hver gang den blir fortalt.

Liker at presten var den første som gikk hjem på søndagsmorran da. Han sku holde messe eller gudstjeneste eller noe. Lol! ^^

Lenke til kommentar
Hovedavløpet er tett. Så når jeg trekker ned kommer det kloakk opp av sluket i dusjen. Vaktmestern sa han kanskje skulle fikse det i mårra... Her snakker vi 16-20 leiligheter som ikke kan gå på dass :woot: Smart han er ja :no: ...

Quota megselv samebror. Det er grunnen til at jeg må kjøre på en bensinstasjon for å pisse. Det har allerede kommet opp litt kloakk i dusjen så lukter høgg der :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...