Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

St.Hansaften er nok en av de kveldene i året, hvor vi som har få venner og desto enda færre ting å finne på annet enn å sitte hjemme alene, skal få en depresiv knyttneve i trynet for å så få dårlig selvfølelse for å gjøre det vi uansett gjør ellers. Sitte alene.

Heldigvis kommer lillebror på besøk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Egil: Det er like ille å tvinge seg ut fordi det er det alle andre gjør det, sett ett eksempel, kos deg hjemme! :)

EDIT: Jeg skal IKKE ut å feste i dag, jeg skal være hjemme og grille med familien, så da er vi hvertfall to, da :p

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Uansett vanskelig å ha den følelsen over seg av at man burde være ute og finne på noe, når samtlige nettsteder forebereder deg på den "svære grillfesten" i kveld og man ikke kan logge på Facebook kjapt enganguten å få slengt i trynet alle folka som skal gjøre andre oppmerksomme på at de skal ute i kveld.

Hadde det ikke vært for det, så tror jeg faktisk det kunne ha blitt en fin kveld.. Men kaaanskje den ikke blir så verst alikevel. Har lovet meg selv å prøve å se positivt på slike kvelder, for jeg overlever uansett. Døden kommer ikke og skjærer ljåen gjennom meg selv fordi jeg sitter alene... =)

edit: Dessuten kommer jo lillebror som sagt, så tenker vi bunkrer med noen pils og film :)

edit2: Med mindre han også begynner å mase om at han har lyst ut på fest og sånt.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...