Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Sommeren er bare digg. Vinteren er egentlig ikke så ille den heller, men må si jeg foretrekker shorts og tskjorte fremfor masse lag med tøy.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ne... Litt så som så. Julen er den beste tiden på året for min del. Synd med årstiden "sludd" fra januar til mai. Ødelegger så mye. Kunne gått rett på våren i februar, for eksempel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Sommeren er bare digg. Vinteren er egentlig ikke så ille den heller, men må si jeg foretrekker shorts og tskjorte fremfor masse lag med tøy.. Mao du vil bare ha noe fint å se på...greit! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 La inn to The Verve-sanger Vil de komme på min liste, eller må jeg få url av deg for å få dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Sommeren er bare digg. Vinteren er egentlig ikke så ille den heller, men må si jeg foretrekker shorts og tskjorte fremfor masse lag med tøy.. Mao du vil bare ha noe fint å se på...greit! Ja, jeg er kun ute etter deg.. Hirr Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Bra at folk har lagt til sanger! Takk;D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hva er galt med dere? Jeg skriver at jeg drikker Tab X-tra, og ingen kommer med et eneste skjevspark? Gå for Nokia-en Ida, den er fapalicious ^_^ Du er en lost cause uansett, Jonas Billigere er den óg! Men jeg må vel nesten se hva slags telefoner de vil tilby meg. Sannsynligvis er det ikke noe jeg vil ha uansett. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvem vil vel ikke se Gisle i speedo? 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Vil de komme på min liste, eller må jeg få url av deg for å få dem?La de inn på din også nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Endret navn til rolige sanger nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Endret navn til rolige sanger nå.Fornøyd med noen av forslagene du har fått da? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) La til Place to Be av Nick Drake, en herlig live-versjon av Cortez the Killer av Neil Young og Lullaby av både Tom Waits og The Cure til lista. Redigerer hvis/når jeg legger til mer. Edit: Little Wing av The Jimi Hendrix Experience. *Langt navn med romertall* av Amesoeurs. Er vel ikke egentlig ment som en sang i seg selv, mer et mellomspill, men fin og rolig likevel. Suzanne av Leonard Cohen. Blue in Green av Miles Davis. Neighborhood #4 (7 Kettles) av Arcade Fire. Innocent Son av Fleet Foxes. Endret 23. juni 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 La de inn på din også nå. takker. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Endret navn til rolige sanger nå.Fornøyd med noen av forslagene du har fått da? Jepp! Men den playlisten, er også ment til at alle som vil kan bruke den. Ha den selv. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Edit: Little Wing av The Jimi Hendrix Experience. Little Wing og Foxy Lady ble spilt på avslutning i dag på skolen, i gymsalen, av et lokalt band. Fin avslutning før ferien! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 @Cyph: Og de som spilte ødela ikke sangen? Det må ha vært en fin avslutning på skoleåret, ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvem vil vel ikke se Gisle i speedo? 8D Sikkert ganske mange I guess. Vil ikke se meg selv i speedo en gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Hvem vil vel ikke se Gisle i speedo? 8D Sikkert ganske mange I guess. Vil ikke se meg selv i speedo en gang Du vil ikke se deg selv i speedo i frykt for at du skal bli tent på deg selv? Endret 23. juni 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Gogogo, kjøp speedo -> knips bilde -> putt som profilbilde på facebook! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1117406 <- fy satan, jeg hadde freaka stygt om det der var meg Endret 23. juni 2009 av clvn Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 @Cyph: Og de som spilte ødela ikke sangen? Det må ha vært en fin avslutning på skoleåret, ja. Nei, det var en ganske dyktig gitarist som sto der. Han spilte En Solskinnsdag først med kasse, det var lame, så kom han med Foxy Lady og det var flott. Dessuten, om han hadde spilt dårlig, vil jeg ikke kalle det å "ødelegge sangen". Sangen er fortsatt som den er, originalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg