Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Hvorfor må dere sitte der og loke når alle ungene er hjemme? Har dere ellers like lang ferie som unger/lærere?

Fordi mange skoler har en relativt stor maskinpark som må fikses opp i ferier. Her er det snakk om å oppdatere og rulle ut speil på godt over hundre maskiner ihvertfall, og så kommer det mye annet småplukk. Men tror vi snakker godt over 50% dødtid i ferien :wee:

Har fem uker ferie, så følger ikke samme løp som lærerne. Det er vel samme som administrasjonen har, tror jeg.

Og for å ikke snakke om å rense maskiner for all slags dritt de elevene klarer å gjøre med de maskinene..

I går kom jeg over en maskin som hadde noe klissete gørr på skjermen, hvordan klarer elevene det?

Og når det er hundreogørten fingermerker på skjermen, visste ikke at det var touchskjermer på maskinene, vet elevene noe om de maskinene vi ikke vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor må dere sitte der og loke når alle ungene er hjemme? Har dere ellers like lang ferie som unger/lærere?

Fordi mange skoler har en relativt stor maskinpark som må fikses opp i ferier. Her er det snakk om å oppdatere og rulle ut speil på godt over hundre maskiner ihvertfall, og så kommer det mye annet småplukk. Men tror vi snakker godt over 50% dødtid i ferien :wee:

Har fem uker ferie, så følger ikke samme løp som lærerne. Det er vel samme som administrasjonen har, tror jeg.

100 maskiner? Det er lite. Her har jeg og den andre lærlingen samla inn, speila og rulla ut over 700 maskiner på under 2 uker nå :p

Lenke til kommentar

Jeg har en kollega som alltid skal ta på skjermen når han skal forklare meg noe. "Trykk på den knappen" *trykke på knappen på skjermen*. Og nei, det er ikke touchskjerm her heller.

Må tørke over skjermen hver gang han har vært innom her :p

Lenke til kommentar
Jeg har en kollega som alltid skal ta på skjermen når han skal forklare meg noe. "Trykk på den knappen" *trykke på knappen på skjermen*. Og nei, det er ikke touchskjerm her heller.

Må tørke over skjermen hver gang han har vært innom her :p

Men det er jo så koslig! Det er jo et eventyr av minner. "Åh, det var John som lagde den lange streken på høyre side. Ja, det husker jeg godt. Uff, gode tider må jeg si! :love: "

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nice clvn. Eneste jeg får når jeg slutter her om noen få uker, er kanskje et adjø.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sistnevnte skal jeg i alle fall gjøre i kveld Mikkel. Webcam kan bli litt vel drastisk, men jeg kan poste bilde av en virituell klem i RPP og dedikere til deg når den tid kommer ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Faen så unødvendig mye dilldall. Greit nok at den ser neat ut, men det er ingen pc jeg ville ha hatt til bruk. Dess flere løs deler, dess mer er det som kan gå i stykker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...