Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen kjære landsmenn! Hvordan står det til med dere?

Bare bra, koser meg med Casiokids og internett. Sola skinner, og om tre timer er det sommeravslutning for ansatte. Sommerferien blir satt opp nå, óg! :D

Med deg da, WK?

Top of the morning! Neida, tror jeg begynner å vantrives her... skjer jo ingenting :realmad:

GOGOGOGOG TOP GEAR! :fun:

Lenke til kommentar

Er det så rart da? Skoleelevene har jo ferie :p

Blir vel mye kjekkere igjen etter sommeren. Masse nye folk som ikke aner en sjit, og spør om alt mulig dritt.. Og folk som skal ha nye lappiser og alt det innebærer.

Du har en fantastisk tid foran deg! :D

Jeg har det fint jeg ^^

Sitter på jobb. Akkurat levert fra meg en tegning med koter over et område hvor en fjott skal bygge huset sitt, eller noe slikt.

Startet så vidt på masseberegning av trauområdet for en ny skole her i Bergen, i tillegg til at jeg skal til å se gjennom en ny jobb for å se om jeg har det jeg trenger, eller må ta kontakt med fyren og be han sende meg mer.

Kom en halvtime for sent på jobb fordi jeg måtte innom butikken og handle frokost og lunsj da det ikke var mer brød hjemme.

:)

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg sitter også på jobb, og det er ikke aktivitet på msn, eller noe særlig aktivitet her på forumet.

Kanskje ikke så rart, det er jo feriemodus for tiden. Merker at jeg også er i feriemodus nå, hele gårsdagen etter jobb tilbrakte jeg liggende på sofaen til en kamerat, med kald pils og hamburger. Og Star-Trek kjørende på TVen.

Digg? Jepp :wee:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Min kjære far sa akkurat at det kommer en ny bok fra Jo Nesbø med Harry Hole til høsten, er det noe info på den ute enda+

Lenke til kommentar
Hvorfor må dere sitte der og loke når alle ungene er hjemme? Har dere ellers like lang ferie som unger/lærere?

Fordi mange skoler har en relativt stor maskinpark som må fikses opp i ferier. Her er det snakk om å oppdatere og rulle ut speil på godt over hundre maskiner ihvertfall, og så kommer det mye annet småplukk. Men tror vi snakker godt over 50% dødtid i ferien :wee:

Har fem uker ferie, så følger ikke samme løp som lærerne. Det er vel samme som administrasjonen har, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10386

Er den pcen noe bra? Trenger en ny pc som kan brukes til høyoppløsningsfilmer, spill, mange programmer oppe på en gang. Spesielt den blandingen av spill og musikk. Har skjønt at den er mer enn bra nok, men er den perfekt til den prisen? Har nok penger å avse etter jobben vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...