Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hva? Skjer det noe?! GTA: Vice City eller BF2? Svar ønskes innen 2 min. Dette bare. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Forumkafeens problemløsere: hva gjør jeg galt når øynene mine renner og er irriterte hele dagen etter at jeg har dusjet? Har litt pollenallergi, men øynene er ikke like irriterte om jeg ikke dusjer en dag. Bruker neutral og unngår såpe i ansiktet. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jesus! Det begynte å brenne i et hus her istad. Det var helsprøtt action. 12 forskjellige biler kom og så på. Noen var røde, noen var lysegule, og noen var hvite. Action!!!! Ingen blå? Blå? Njaaa... ... ... Nei. Hvem skulle det vært? Aslaksen & Co rørleggerfirma? Hilarious! Endret 22. juni 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) @Jann: Have you tried turning it off and on again? ... Pleier å fikse det aller meste Endret 22. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Forumkafeens problemløsere: hva gjør jeg galt når øynene mine renner og er irriterte hele dagen etter at jeg har dusjet? Har litt pollenallergi, men øynene er ikke like irriterte om jeg ikke dusjer en dag. Bruker neutral og unngår såpe i ansiktet. Popper painkillers. Evt. prøver med allergipiller først. Blå? Njaaa... ... ... Nei. Hvem skulle det vært? Aslaksen & Co rørleggerfirma? Hilarious! Hei, mitt navn er captain slow. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Får samme reaksjon men noen hakk mildere utenfor pollensessongen. Hva mener du med popper painkillers? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Gud, vi har mye tacky. taco?! Sa du taco? Har du taco til overs? gieeeef me! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Tårene med pollenallergi kommer av at tårekanalene tettes av pollen, og kroppen reagerer på det. De som ikke har allergi får ingen reaksjon. Når du har dusjet er kanalene rene igjen, og kan pånytt tettes med pollen så det begynner å renne, tenker jeg da. Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Skyller man øynene når man dusjer? Der har jeg gått glipp av noe.. Liker å liksom. Ha vannet utenpå øynene, jeg da. Hmm. Dusjing. Hørtes deilig ut. Nam, ren kropp. OMG BRB! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Ja, med mindre du bruker svømmebriller i dusjen, da. Tårekanalene er helt i enden på øynene inne ved nesa, så det kommer vann der uansett om du kniper øynene igjen. Det er der du får sånn hard søvnguffe når du står opp og gnir øynene. Endret 22. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Gud, vi har mye tacky. taco?! Sa du taco? Har du taco til overs? gieeeef me! Nei, tacky. Som her og her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det er ikke mat, det er larver! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Som her. Jeg er forelsket. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Wow, jeg gikk fra 7. til 6. plass på Sweetest Person Contest på Facebook. Brookelle McKenzie Bones en av de 5 som er "søtere" en meg. Noe som jeg kan forstå Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Wow, jeg gikk fra 7. til 6. plass på Sweetest Person Contest på Facebook. Brookelle McKenzie Bones en av de 5 som er "søtere" en meg. Noe som jeg kan forstå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg