Slimda Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg tror min neste reise blir med båt. Rett hjem. Slutter på jobb om en time. Har to toppede spiseskjeer karri oppi. Trodde det skulle holde. Tydeligvis ikke. Karri er ikke krydder. Karri er bare fyll. Kjør på med Piffi, gjerne så mye at du ikke ser kyllingen mer. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Thanks folks! Bare til å begynne å øve Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Thanks folks! Bare til å begynne å øve Har vel ikke noen "lett tilgjengelige" guider som kan deles, vel? Har liksom en el-gitar hjemme som venter på å bli klådd på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Min neste reise går teknisk sett til Steinkjer for å hente hjem møbler og stæsj. Samt for å se The Australian Pink Floyd Show på Steinkjerfestivalen. Men min neste reise feriemessig, blir tre uker i Stavanger i juli Jeg tror min neste reise blir med båt. Rett hjem. Slutter på jobb om en time. Har to toppede spiseskjeer karri oppi. Trodde det skulle holde. Tydeligvis ikke. Karri er ikke krydder. Karri er bare fyll. Kjør på med Piffi, gjerne så mye at du ikke ser kyllingen mer. Piffi er så smakløst og svakt. Da bruker jeg heller piri piri, om jeg hadde hatt noe. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Thanks folks! Bare til å begynne å øve Har vel ikke noen "lett tilgjengelige" guider som kan deles, vel? Har liksom en el-gitar hjemme som venter på å bli klådd på. Har en gitar bok som jeg kjøpte på den lokale musikk butikken. Ellers så ser jeg på Tabs etc på nett Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Noen her som vet om noen litt lette sanger(gitar) som er fine å ha ved bålet ut mot kvelden? alt av sputnik og vikingarne :!: Spill noe mer kreativt da Som f.eks luxus leverpostei fulgt av masse øl Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Mods er lett. Alle liker Mods. I alle fall om du ikke spiller "Tore Tang" for mye Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Piss! Finner ikke plekteret mitt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Gah. Freias solbærtoddy kan virkelig ikke måle seg med Toros rett i koppen-solbærtoddy. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg hr det rimelig trivelig. Nerder på verandaen og hører på Radioresepsjonen live fra Hove. Har lest den første Scott Pilgrim-boka. Kald Cola til venstre. Under en uke til Roskilde. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Imrpoviser! Mikkel, i sure will! I'll use my finger! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Høres digg ut, Petter ^^ Her går det i slagning på sofaen med Clapton på øret, sikkert full av kreft og ebola og what not etter å ha spist den kylling-puddingen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Mikkel, i sure will! I'll use my finger! Hvis man ikke leser hele siden så kan den der tolkes veldig feil. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Kan dette være i Norge? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Utrolig tøft bilde. Det er nok i Norge ja, og det første jeg tenkte var Trondheim. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Utrolig tøft bilde. Det er nok i Norge ja, og det første jeg tenkte var Trondheim. OMG, DET VAR AKKURAT DET JEG TENKTE!! SHIZ AZ! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Sitter på verandaen med Weezer på headsettet og venter på at jeg skal til Tyskland i morgen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 kult skal du der a slasken? ska jeg ta på meg en genser etterpå når jeg stikker ut? kan jo bli litt "kjølig" utpå kvelden. ja gjør det jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg syns ikke det bildet så noe særlig ut som Trondhjem egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg